明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     地產新頁     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
王國興睇《愛回家》學講屎淋尿賴
警隊男神返旺角拍片
長毛出院即返立會
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 100毛林日曦指年輕人唔要滬港通

【明報專訊】佔中以來大熱的刊物係乜?相信非《100毛》莫屬,呢本書仔每期都好到肉咁拮中社會事態死穴,都幾幽默,Emily同唔少朋友都有追。商台《在晴朗的一天出發》噚朝就請驉m100毛》創辦人林日曦出席節目,佢話成年人成日講中國機會好多,其實年輕人好反感,覺得最好少齱A甚至無滬港通仲好。

「愈了解祖國愈疏離」

林日曦講起,新一代年輕人,你愈教佢]通識,愈了解祖國,佢]愈疏離,而成年人「開口埋口叫大家返大陸發展,開口埋口國家強大,有好多優勢畀到大家,滬港通乜乜乜,冇人care!」佢話,要政府了解年輕人真係「好遙遠」,講起佔中,佢認為年輕人唔係話要老年人下台,而係希望有自己發聲空間,所以應從政改入手,等年輕人能成為架構一部分,畀「萬四蚊樓下」鴾H能進到議會,咁就了解到年輕人需要。

節目中都有「成年人」代表鵀瘛|成員林健鋒回應,叫年輕人退一步海闊天空 ,若人人都堅持自己麍搌k,「冇得傾」,佢話年輕人唔好認命,但係要接受現實咁話。

 
 
今日相關新聞
100毛林日曦指年輕人唔要滬港通
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他