明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
圖片
伍家謙憶起恩師伍晃榮話「未能把體育帶到更受人關注的層面,是我們的過失」,自覺責無旁貸;但盡得伍晃榮真傳懮\,慶幸兌現對恩師鴭蚇捸A唔係「做半年一年就走鬙h」,令佢能親歷唔少大型體育盛事。(網上圖片)
放大
 
有「無乳擉|新聞王子」之稱鴷謜a謙,噚日鐪acebook透露自己上月辭職,本周五11點晚間新聞中最後一次擔任體育新聞主播,正式告別無事[眾。(網上圖片)
 

其他新聞
87紙巴士 滿載佔領者心聲
30米長聖誕火車
林超英向CY財爺薦書
被指「罰企」 百老匯:街頭鼓勵同事
獲贈粗口歌 Ann姐﹕唔識林日曦
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 「體育王子」伍家謙離無
周五告別 慶幸兌恩師承諾

【明報專訊】被人稱為「無乳擉|新聞王子」齔L乳擉|記者伍家謙,噚日鐪acebook透露已經辭職,準備離開呢個做11年零3個月黿^位,仲會鰬P期五(28日)11點晚間新聞正式告別觀眾。今次離開,佢話慶幸能夠兌現對已故恩師伍晃榮鴭蚇捸A唔係「做半年一年就走鬙h」,但佢遺憾6點半新聞取消體育新聞環節,憶起恩師講過「未能把體育帶到更受人關注的層面,是我們的過失」,覺得責無旁貸。

遺憾體育新聞環節取消

由大學二年級已經開始兼職體育記者鴷謜a謙,由《新報》開始,轉到亞洲電視實習,再鶷朵~後轉職無芋A入行唔經唔覺近14年。早前無邢s聞部發起聯署公開信,抗議管理層修改7警涉打被捕者鼣纗D字眼,伍家謙都有聲援。但選擇鰫O個時候離開,佢話「與其他一切都沒有關係,純粹是希望自己在事業上有些轉變」。

回顧過去十幾年,伍家謙話「劉翔在我面前經過數十次;高比拜仁,我跟他做過六、七次訪問……」,每次都似「中了頭獎般」幸運;但就遺憾新聞時間有限,「體育新聞往往成為被裁的第一選擇,播出時間壓縮再壓縮」,仲畀途人問佢係咪「唔使點做」,感覺好難受。

轉型自由工作 「一生離不開體育」

不過「世事豈能盡如人意,但求無愧於心」,伍家謙除鷐y幸過去下筆鵅u每一隻字」都可以「全憑良心」,亦高興能夠兌現對恩師鴭蚇捸A透露當年面試尾聲,伍晃榮曾經同佢講「你唔好同我做半年一年就走鬙h呀鵅v。

「伍家謙,交畀你講體育!」暫成絕唱,但佢話未來仍會鷌擉|界努力,只係會轉型為自由身工作者,「我想我一生都離不開體育」。

 
 
今日相關新聞
「體育王子」伍家謙離無
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他