明報新聞網海外版-明報加東版(多倫多) - Ming Pao Canada Toronto Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
主頁    要聞     加國新聞     社區新聞     中國     國際     港聞     經濟     體育     影視     副刊    工商專業    股市行情  
即時新聞網 ·  醫事網 ·  車網 ·  樂在明廚 ·  置業頻道 ·  FAN club ·  分類網 ·  特刊專區 ·  香港股市行情
   
 
其他新聞
最佳留學城市 港冠亞洲
學校助罕見病文憑生 課堂拍片供備戰
時事通識教材
第18屆校園記者﹕407新紮校記 邁步真相之路
重現《狂舞派》編劇追夢史
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 獲贈粗口歌 Ann姐﹕唔識林日曦

【明報專訊】雜誌《100毛》創辦人林日曦因為好欣賞民建聯立法會議員蔣麗芸(Ann 姐)鬘萿k會齔o言,話為大家帶來歡樂,仲可以啟發年輕人,所以送鱄熔吨f歌《話你戇X怕你嬲》畀Ann姐,以表心意。但Ann姐唔多受落,「我最唔鍾意人講粗口」,又話唔知林日曦係邊個,亦無聽過《100毛》喎。

林日曦鰤茈x節目《在晴朗的一天出發》鵅u特別的歌點給特別的人」 環節中,點鬙挹竷磺avid Cheang創作鼤吨f歌《話你戇X怕你嬲》畀Ann姐,首歌係關於佔中引發鴾洢銦A轝ouTube有15萬點擊率,歌詞其中一句係「你沒有信念請行埋一邊,咪阻擋理想開花那一天」。

 
 
今日相關新聞
獲贈粗口歌 Ann姐﹕唔識林日曦
[顯示全部題目]

 
廣告 advertisement
廣告 advertisement
 
 
 
 
主頁 ,  誠聘 , 待聘 ,
房屋出租  ,  招生  , 
服務  ,  買賣  ,  其他