撐警遊行錯寫「熟」不可忍

[2014.12.08] 發表

【明報專訊】噚日有兩個團體遊行以示撐警,Emily有到場採訪,其中一個名為「和平論壇」鼤梒插A雖然只有約20人參與遊行,但都準備髐j批大紅橫額及標語,仲寫有特首梁振英早前評論佔中鵅u是可忍」言論,但Emily睇到橫額覺得有攭ョK…哦,原來佢]將「是可忍 孰不可忍」寫成「是可忍 『熟』不可忍」。有人拍低鰶丰赯C行時持錯字橫額經過魚蛋粉店,難怪有網友留言笑謂係咪瓥蔔J煮唔熟呀。

Emily見到「和平論壇」負責人趙先生,佢話佢]唔止係撐警,亦要求撐佔中鴾H要學習國民教育,話香港教育已死。當Emily提醒佢橫額有錯字,佢仲反問﹕「唔係生熟個熟咩?」不過佢好快就用堅定鼤敞咻P語氣咁講﹕「唔緊要,我]唔好小題大做,做人要大是大非!」各人繼續撐住寫有「是可忍 熟不可忍 支持警察 嚴厲執法」橫額示威。

更多港聞
【明報專訊】財政司長曾俊華噚日又發表網誌,話認同政府應該支持青年創業,但一個屈尾十就話好多時創業者會失敗收場,因為有太多外在因素係佢]不能控... 詳情
教院研教材App助自閉童
【明報專訊】不少家長面對子女固執行為束手無策,有主流學校更把有特殊學習需要的學童用^圍荂u隔離」,甚至勸退學。教育學院特殊教育與輔導學系助理... 詳情
【明報專訊】一項調查發現,有四分之一小學生給予老師負面評價,當中有逾三成學生認為教師教學沉悶、逾一成認為老師賞罰不均。調查亦發現有逾四成小學... 詳情
浸大生意大利擊鼓奪冠
【明報專訊】浸大音樂系3年級生陳永業(圖)中四開始接觸音樂,兩年前習定音鼓,早前在意大利敲擊樂大賽中勇奪19至25歲組別冠軍,更成唯一獲獎亞... 詳情
關注病童
【明報專訊】麥當勞叔叔之家昨舉行兩年一度的「開放日暨童樂行」,多名嘉賓由沙田多石徑步行至水泉澳再折返,呼籲大眾為病童投注關懷,出席者包括勞工... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250