梁美芬毛孟靜為戴耀廷鬥嘴

[2015.01.28] 發表
經民聯議員梁美芬(右)與公民黨毛孟靜(左)噚日鶭釣が騚N佔中三子言論互有爭持,梁美芬指毛鵀^應係無睇清楚資料。(郭慶輝攝)

【明報專訊】立法會保安事務委員會噚日舉行特別會議,席上議員為去年底鵀領運動向警務處長曾偉雄質詢,又質疑政府利用警隊處理政治事件。經民聯議員梁美芬話,佔中三子之一戴耀廷早2013年初聲稱要「癱瘓警隊」,所以唔存在「利用邊個」,但就被公民黨毛孟靜指佢無中生有。梁美芬聞言反駁,話講法係引自2013年1月及2月《壹週刊》,叫毛孟靜返去「做鴷\課先」。

「癱瘓警隊」言論各有理解

毛孟靜鶭雪|話,佔中三子有兩個大學教授(戴耀廷、陳健民),佢]「真係教書唔係hea」,無可能話癱瘓警隊,等罪犯可以打家劫舍咁話。

不過,梁美芬駁斥,自己睇到戴耀廷2013年1、2月接受《壹週刊》訪問,都覺得好震驚,引述戴耀廷話「成個警隊有2.8萬人,如果我]有1萬人,每個要2.5個警員抬走,就可以癱瘓警隊」,叫毛孟靜做鴷\課,仲話「唔怪得人]話你毛查查啦」。

Emily翻看《壹週刊》,發現戴耀廷當時係接受「非常人語」訪問,佢話﹕「能有一萬人的話,警察不可能四個抬走一個……中環散了,你就到灣仔警署自首,要求落口供,轉移癱瘓警署,但你要有被起訴的準備。」

更多港聞
【明報專訊】立法會上個星期三晚因為法定人數不足而流會,唔少議員都對主席曾鈺成當晚夜麻麻都唔暫停會議有微言。原來頂唔順麰齯謍Y議員,據聞,秘書... 詳情
「囍」迎新春
【明報專訊】今年農曆新年2月19日,唔少商場同商戶已經換上節日裝飾,好似尖沙嘴海運大廈入口樓梯,就以立體鵅u囍」字做主題,配以金色、紅色佈... 詳情
陳弘毅:港大法律學院 優質研究比中大多
【明報專訊】大學教育資助委員會噚日公布八大院校研究水平報告前夕,《文匯報》率先披露港大法律學院輸畀中大法律學院,仲質疑「禍因」係港大法律學院... 詳情
職訓建築生月薪平均1.7萬
【明報專訊】職業訓練局(VTC)工程學院去年畢業生平均月薪約1.1萬元,因近年基建蓬勃,建築類課程畢業生薪酬較高,如土木工程畢業生平均月入1... 詳情
【明報專訊】免費幼稚園教育其中一個最具爭議的議題,是對全日制及長全日制(下統稱全日制)幼園的資助。政府原本打算只讓半日制幼園免學費,惹來幼教... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250