陳浩濂山頂搞回收 兩噸舊物唔少貴

[2016.10.24] 發表
自由黨區議員陳浩濂收到山頂居民逾兩噸回收物品,唔少玩具同物品都好新淨,連要幾千蚊一部馡ii遊戲機都有。(陳浩濂提供)

【明報專訊】唔少人執屋時都會驚覺原來買落唔少洁A無乜點用過就已放埋一邊,自由黨山頂區議員陳浩濂不時舉辦「循環回收大行動」,噚日佢就鶶褶穖珗D回收物品,足足收到山頂區居民捐出超過兩噸鵀蝒哄B電器及玩具等予救世軍。

不乏名牌衣物電器電腦

陳浩濂收到鵀^收物品中好多都仲好新淨,山頂區居民出名富貴,回收物品中亦不乏名牌,好似D&G、Hugo Boss、Brooks Brothers等衣物,仲有Samsung電視,Wii遊戲機、名牌行李箱及手提電腦等貴價物品。

鬘萿k會選舉中,陳浩濂循商界(第一)出選挑戰現任議員林健鋒但落敗,佢噚日舉辦回收活動時亦撞到商界(一)選民,原來係佢立法會選舉鴾銕貜怴A對方就鼓勵佢繼續努力為社區同商界服務。

更多港聞
由300到3000人 曹星如:打拳找到認同
【明報專訊】香港首位全職西洋拳拳手曹星如(Rex,圖)早前創出20連勝佳績,好多港人都為佢興奮,Rex最近接受馬會刊物《駿步人生》訪問,透露... 詳情
學校募捐赴葡 學生跳繩奪冠 老師封紅包資助參賽
【明報專訊】一條繩,展現耐力速度,也可跳出國際。就讀港九潮州公會中學中五級的洪澤林,7月在葡萄牙舉行的國際跳繩錦標賽取得個人花式冠軍及三分鐘... 詳情
【明報專訊】西倫敦大學(University of West London,下文稱UWL)與香港能仁專上學院合作,在港成立教育中心,提供2個... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
時事點對點:立會開局  風波多多
【明報專訊】新聞撮要 新一屆立法會2016年10月12日舉行首次會議,議員宣誓就任並選出主席,然而非建制派與建制派劍拔弩張,有兩大爭議... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250