減廢變派膠 民記鄧麗玲捱批 話表達唔清楚 決重做7日減廢

[2018.06.26] 發表
民建聯鄧麗玲鐪acebook專頁貼出自己「減廢挑機」麍菑龤A話原本想表達堂食餐廳會畀即棄餐具,但表達得唔清楚,被網民炮轟。

【明報專訊】大撠郎重e推出「全城減廢大挑機」推動環保,大家連續7日分享如何減廢,亦可邀請朋友一齊挑戰,令政界人士不斷互相挑機,不過究竟大家係咪真係識得環保之道?民建聯葵青支部社區主任鄧麗玲早前接受挑戰,但其減廢之道就被網民批評喇,事緣佢周日鐪acebook貼出一張食完麊驕衧菑龤A呼籲眾人「食得曬(晒),先好嗌,惜食是福」,但相片所見佢用奰\具係即棄碟、膠叉同膠刀。

呢張相引褽竷蟆Q論,帖文被轉載後,有人批評鄧麗玲「口講支持減廢,實情係繼續浪費」,又質疑佢呢個行動已「斷纜」,鄧麗玲原本回應網民話決定罰自己做多一日當補償;噚晚佢再貼出自備餐具相片,並解釋上載有即棄餐具麍菕A原意係想帶出現時有餐廳鰤颻僥氻斯M提供即棄餐具,繼而帶出「今天我會自備餐具作為 #減廢 行動的後續」,對自己無表達清楚引起不必要誤會致歉,並會重做7日減廢行動。

更多港聞
陳琬琛「成功爭取路面凹凸」
【明報專訊】近日有網民上載圖片,話公民黨荃灣區議員陳琬琛同黃家華黈報,竟然大字標題寫住「成功爭取……地面凹凸不平」(圖),相信途人睇見海報... 詳情
5姨母均為患者  科大生研手提儀器辨乳癌
【明報專訊】乳癌是女性常見癌症之一,現時雖有乳房X光造影或超聲波檢查,但需在醫療機構內進行;女性亦可在家按壓乳房檢查,卻欠儀器輔助。來自美國... 詳情
教大動畫教材 授小學生中史人物
【明報專訊】從小培養歷史知識,長大後才能借古鑑今。香港教育大學中國文學文化研究中心昨發布10集中國歷史人物動畫及配套教材,動畫以粵語和普通話... 詳情
【明報專訊】DSE文憑試7月11日放榜,畢學生如選擇就業,也有途徑邊做邊進修。職業訓練局(VTC)昨日與香港機場管理局的香港國際航空學院簽訂... 詳情
【明報專訊】教育局為準英語教師而設的獎學金,將於今年8月6至20日期間接受申請。獎學金是政府為提升本港英語教師專業素養而推行的項目,旨在吸引... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250