【Emily】不滿裁員 區議員新服務:教街坊cut有線

[2020.12.03] 發表

【明報專訊】有線新聞日前裁員觸發新聞部員工集體請辭,唔少人表明要「cut有線」表達不滿,有民主派區議員甚至幫街坊手cut台。話說民主黨「民主青年」前日鐪acebook上載一疊終止或凍結有線電視帳戶申請表格,仲問網民「有冇人想要多一份跟機?」觀塘區議員鄭景陽分享鷒舁ost,講明如果有意cut有線,可以去辦公室搵佢。

觀塘區議員王偉麟就分享點樣網上cut有線,包括google搜尋「cut有線」、進入有線用戶登入畫面,登入並撳「終止服務」就得,仲上載埋每個步驟嚘I圖。

鍾錦麟:高層擁抱大灣區「由他吧」

此外,亦有唔少人分享對有線新聞黻O憶點滴。西貢區議會主席鍾錦麟自言屋企電視長播有線新聞,又形容自己係「麻煩的觀眾」,經常向有線員工反映、希望更正不準確鴾漁e,包括報道錯用西貢區議員照片,甚至曾更正話陳同佳唔係365日未返台灣自首,而係366日。

鍾錦麟形容,鰫O個乜都講求速度鴷@界,有線新聞堅持畀觀眾思考空間,「令人憤怒的,是高層對苦苦維持這個台的人不尊重」。佢話有線新聞自啟播以來代表一個時代、代表香港一段歷史,對於高層要擁抱大灣區、專訪特首林鄭月娥同警務處長鄧炳強,「便由他吧,反正我無續約,平日又幫落好多人cut有線」。

更多港聞
【Emily】林煥光談青年溝通:千祈唔好先講政治
【明報專訊】青年課題講鬫h年,鰝懋|對立下,行政會議前召集人林煥光(圖)近日出席琤秅j學傳播學院鼣X談節目《痗ЙP言》,大談同青年溝通之道。... 詳情
【Emily】孖田北俊食漢堡  田二少:阿哥,我不想努力了
【明報專訊】疫情再趨嚴峻,政府亦將限聚令收緊至兩人,實政圓桌田北辰噚日就鐪acebook上載相片,原來佢同阿哥、自由黨榮譽主席田北俊噚日去... 詳情
【Emily】新入職公僕宣誓  警隊最多
【明報專訊】公務員事務局早前向政府部門發通告,要求今年7月1日後受聘鴾蔑員,必須宣誓或簽聲明擁護《基本法》、效忠特區,公務員事務局長聶德權... 詳情
【Emily】港大IG濾鏡  畢業生「置身」校園
【明報專訊】畢業禮係人生重要一頁,可惜今年有疫情,親朋好友無得一齊見證畢業生拋四方帽一刻。港大今日舉行網上畢業禮,會上將播放校友及各界道賀短... 詳情
中大研究:高中生升學 最聽媽媽話 四成人受父母影響 拋離生涯規劃教師
【明報專訊】學校近年積極推動生涯規劃教育,助學生了解興趣及升學路向。不過,中文大學教育學院昨日發布最新調查,發現近三成受訪高中生認為母親是最... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250