【Emily】區議員宣誓修例 王進洋表明辭職

[2021.02.25] 發表
離島區議員王進洋話如果通過修例規定區議員須宣誓,佢會選擇自行辭職,佢呼籲大家唔好因為辭職與否而嘈餐飽。(王進洋facebook圖片)

【明報專訊】政府前日提出修例要求區議員宣誓,離島區議員王進洋噚日宣布,一旦修例正式通過,佢將會自行辭職,唔會宣誓,日後會繼續服務社區。阿洋鐪acebook出帖,話唔希望「被區區四萬蚊和虛而不實的議席,綁了我的翼,令我只在框框內飛得較高,而不是真的向正確方向飛往直前」。

阿洋強調文章唔係叫大家挽留,佢感謝東涌人投票令自己當選,但話上任至今百感交集,話區議會嚜R台功能不足,只係諮詢架構,為佢帶來無數失落感。佢話區議員麰蛈璊閬#囍P,辭職唔代表真理及絕對正確,希望港人唔好責備留守議會者,仲鰫咫撘g「光復香港,時代革命」。

盼港人勿責備留守議會者

南區區議員袁嘉蔚就冇得揀係咪辭職,一旦修例通過,佢勢會自動喪失區議員資格。袁話正正因為任期剩餘日子唔多,所以更要努力做事,佢噚日就去石壁監獄探望前香港眾志秘書長黃之鋒。袁嘉蔚仲特登隅拳竣H民力量陳志全(慢必),由東涌車佢出九龍。慢必大讚袁「係我坐過手車最好餲牌,天無絕人之路,唔做議員,都可以貸ber」。

更多港聞
教育預算1109億 佔15.2%10年低 未提幼師薪級表 教協稱失望
【明報專訊】新一份《財政預算案》的教育新猷不多,2021/22年度教育開支預算為1109億元,金額是4年來最低,預算亦較上年度減少14億元,... 詳情
2.25億資助小學推廣IT 每校最多40萬
【明報專訊】政府近年鼓勵學校發展STEM教育。昨日發表的《財政預算案》宣布撥款2.25億元推行「奇趣IT識多齱v計劃,每間資助小學未來3學年... 詳情
農民工
【明報專訊】據初步統計,2021年內地農曆新年假期(除夕至初六)鐵路、公路、水路及民航客運總量為9766.3萬人次,比2020年及2019年... 詳情
時事議題:三農問題
【明報專訊】中國以農立國,農民貧苦、農業不振、農村荒蕪的「三農」問題卻持續多年。過去數十年間,中央政府「中央一號文件」(中共中央每年發出的第... 詳情
時事議題:科技助農業發展?
【明報專訊】「手機成為新農具,直播成為新農活。」中國行政村的光纖和4G網絡覆蓋比例超過98%,而且速遞業發展成熟,有利農村電商(電子商貿)業... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2021 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-5377 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250