檢討行李尺寸規定 港鐵蒐集民意

[2015.09.30] 發表
涂謹申狠批《香港鐵路附例》賦予港鐵過大權力、部分條目定義模糊,話對於港鐵遲遲唔肯檢討「好嬲」。(梁智康攝)

【明報專訊】呢期唔少人對港鐵有意見,而港鐵鷅竷蟑p劃抗議前,噚晚突然間公布,話正檢討乘客攜帶物件尺寸鼣W定,「檢討時會考慮乘客的合理需要、對其他乘客的影響和安全因素」,所以邀請大家提出意見,並可於10月13日或之前,將意見電郵至特別設立鵀a址﹕review@mtr.com.hk或傳真至2795 9991。港鐵仲話,收集意見後,會盡快完成檢討和公布結果。

阿涂轟港鐵附例大權 促檢討

近排港鐵真係多新聞,好似有個後生仔鶼靻K站外圍自彈自唱時,畀港鐵職員叫佢離開「港鐵範圍」,以及港鐵職員阻止學生帶大型樂器搭車,都引起大爭議,有網民仲話禮拜六一齊帶樂器去港鐵抗議。民主黨立法會議員涂謹申(阿涂)亦對港鐵表現好唔滿意,噚日同Emily講,M家鵅m香港鐵路附例》畀鰲靻K過大權力,亦有好多條目定義不清。阿涂仲翻舊帳,指2007年兩鐵合併時,政府答應過會檢討附例,結果「走數」不了了之。

阿涂舉例,附例講到市民「衣著不恰當」就會被拒絕進入港鐵範圍,但究竟咩係不恰當,係咪有地盤師傅辛苦完一日、但沾囍繳{就無得上車呢?佢又話原來鶼靻K範圍講粗口,即使對方唔係鬧你,但你聽到後都可以向港鐵投訴,港鐵就可以出傳票罰款。阿涂就形容「地下(鐵)仲嚴過地面」,要求政府「找數」檢討附例。

更多港聞
民建聯倡用天眼捉垃圾蟲
【明報專訊】特區領導成日講民生無小事,建制派第一大黨民建聯,就好賣力幫政府搵「衛生黑點」,佢]早排話搵到131個衛生黑點,叫政府盡快跟進處理... 詳情
【明報專訊】夢想成真信心指數僅5.7分 你儮皕Q係乜洁H美國萬通亞洲委託鱄輕鉹j學民意研究計劃,以「透視年輕人的今天與明天」為題做調查... 詳情
終院搬屋後首審案 黃仁龍讚:夠大,聽炰M楚
【明報專訊】終審法院最近「搬新屋」,「回歸」返去有超過100年歷史鴾分覹呇盚D大樓,噚日第一日開庭審案,審理一宗遺囑釋義鼤袧f上訴。興訟雙方... 詳情
【明報專訊】亞視執行董事葉家寶為魖視拖糧,將鰬P期五(10月2日)上庭,用亞視儭g典口號話齋,佢為魕O單case,真係「迎難而上」,佢噚日... 詳情
吳克儉率團遊盧溝橋
【明報專訊】教育局長吳克儉(右二)上任之後成日出埠,被人形容佢係遊埠局長,但佢今次外遊就政治正確喇,因為佢係帶150多名香港教育界人士參加國... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992