羅健熙點評特首參選人信件

[2017.02.27] 發表
民主黨南區區議員羅健熙噚日鐪acebook上載4名熱門特首參選人寄畀選委麉H,比較4封信嚝Q排、信件抬頭同字形等。信件寄出者為林鄭月娥(左上起,順時針)、葉劉淑儀、曾俊華、胡國興。(羅健熙facebook圖片)

【明報專訊】為鱆夾支持,4名熱門特首參選人都有寄信畀選委闡述自己黻捁鼤z念同政綱等。民主黨南區區議員羅健熙噚日就鐪acebook比較4人麉H。佢話鷎Q排方面,林鄭月娥、葉劉淑儀同曾俊華都係用公務信件形式,胡國興鵀璊撏N似政府文件。4人都係由宣布參選講起,非常傳統穩陣。

個名「被刪」唔開心

信件抬頭方面,葉太用手寫,林太封信本身已經印鷖僭滓陪茼W,但就用筆刪走,再手寫上「Dear健熙」,羅健熙話林太令人感覺「想扮熟」,但佢睇見自己個名被人刪鰲N好唔開心。至於曾俊華,就用電腦打印選委鵀W出薄F胡官就只係統一印上「尊敬的選舉委員會委員」,收信者人名欠奉。

林太鰜H入面「間低」鱄齯眴威I,羅健熙就覺得難以接受,仲話間住灡琤誘@瓥ㄜ灟垠n。至於薯片個競選logo係連埋囍r一齊print出薄A而且印刷解像度唔太高。羅健熙又點評葉太寄過最多次信畀選委,而最新一封係針對社福界改良佢政綱鴷J細分析,令佢意想不到。

更多港聞
【明報專訊】「即使在精英班,也不是所有同學的各科成績都很好;在一般班別,有學生某科很『標青』,某科表現則較遜色。」聖公會蔡功譜中學(下稱蔡中... 詳情
獨輪車同樂日
【明報專訊】中國香港獨輪車協會主辦的獨輪車同樂日暨全港首個校際公開挑戰賽昨日在香港單車館舉行,共有16間學校參與。比賽設趣味競賽項目,包括邊... 詳情
【明報專訊】學友社一項調查顯示,27%受訪應屆文憑試考生考慮赴台升學,較去年減少7個百分點;57%學生認為自己了解台灣大學報讀方法,較去年減... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情
時事點對點:伊院專隊 減緊急病人輪候時間
【明報專訊】新聞撮要 公立醫院急症室人滿為患,伊利沙伯醫院2014年增設「快速評估及治療團隊(RAT)」,由資深醫生為第三類別、即緊急... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992