• 2018.07.12
    星期四

右耳上周突失聰 莫乃光復工﹕好番一半

[2018.07.12] 發表
民主派會議召集人莫乃光(圖前)上周突然右耳失聰,休息鰲X日之後復工,話右耳聽力好番一半。(何宛兒攝)

【明報專訊】民主派會議召集人、資訊科技界立法會議員莫乃光(Charles)上星期右耳突然失聰,佢噚日現身立法會復工,Charles話收到好多人屪鬗葖H息,佢希望表達感謝。佢憶述發現右耳失聰經過,話上周二晚堐戛氻w經覺得耳仔入面有壓力,第二朝起身聽唔到太太叫佢,之後不斷試耳筒都聽唔到洁A但佢亦繼續返立法會開會,同時上網睇鴭O個情G係發生咩事。

料壓力大身體示威

醫生話最緊要夠

Charles話睇完醫生,食鷖固醇一個星期,聽力有明顯改善,M家好番一半,不過有時車聲都唔係好聽到,所以要小心齱C佢話原來好多人都有呢個突然失聰黿↙G,唔知道咩起因,醫生話最好夠唌C而佢覺得自己突然失聰係因為平時工作壓力大,習慣上網上到好夜,朝早又早起開會,加上近排捱夜睇世界盃,所以身體要示威。佢笑言呢個情G都有好處,就係可以趁機休息幾日。

更多港聞
【明報專訊】立法會即將放暑假,新一個立法年度各委員會鴷膩ぁD席要再選過,財委會副主席、實政圓桌田北辰噚日向傳媒講,佢唔會競逐連任。田二少用「... 詳情
「最難教學生」記教誨發憤 肌萎生考7分 班主任喜泣
【明報專訊】小小課室內,患肌肉萎縮症的考生凌子軒拿到文憑試成績單後,高興得與父母抱作一團,打算報讀文憑課程後,與家人一同吃飯慶祝。旁人也許不... 詳情
女囚考21分 歷屆最佳
【明報專訊】今屆文憑試有16名來自壁屋懲教所、歌連臣角懲教所及勵敬懲教所的在囚青年應考。勵敬懲教所19歲女生阿芬考獲6科21分,為今屆在囚青... 詳情
中文終達標 夠分入大學 重考生﹕多得範文
【明報專訊】曾住茤衁熒s移民重讀生羅浩洪(圓圖),去年文憑試中文科不達標,大學夢失之交臂,決定重考。適逢中文科考試模式轉變,他要以不足一年背... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992