明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
民主派劉小麗鰜韃Зu片中穿上運動裝跑步(圖),寄語港人跑落去,形容「跌倒就企番起身,香港人無路可退」。(短片截圖)
放大
 
獲建制派支持鼣秦耵Y(右)搵虧e上司高永文(中)幫手拍宣傳片,陳凱欣鰫O條一take過齔u片換鰲X次外套,象徵工作上唔同角色轉變。(短片截圖)
放大
 

其他新聞
山竹救災 消防拍片多謝手足
開張4個月 大館訪客破100萬
發哥薯片合照 網民諗起華仔
搭高鐵要預早 14號單車節封路
籲網民勿歧視長者 葉劉捍衛短褲權
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 拍片宣傳補選 小麗跑步拉票 凱欣玩一take過

【明報專訊】立法會九龍西補選如箭在弦,參選人都發動新一輪網上攻勢吸引支持,已報名?民主派劉小麗,及獲建制派支持鼣秦耵Y,噚日分別鐪acebook上載宣傳短片,劉小麗?度跑步,不過就唔係做「健康大使」,而係藉跑步比喻香港同埋自己,話即使再辛苦都要堅持落去,「跌倒就企番起身,香港人無路可退」。陳凱欣就以一鏡拍到尾鴭褔嵺犍屆A鷊s短片細述自己做記者、政治助理同社企鴾葚藶程。

劉小麗為短片旁白,話以前無論寫論文定工作,遇到壓力時就會落街跑,以克服無力感,中學老師亦教過佢跑步「可以慢,唔可以停」。佢話好多香港人4年前嘗試改變(意指佔領運動),但呢幾年受到好多挫折,不過佢唔甘心放棄成長同生活鵀a方,「停低就實現唔到理想」,繼續跑落去雖然唔知幾時到終點,但唔跑就一定原地踏步。

今日會報名參選鼣秦耵Y,同樣為噚日上載麉韃Зu片旁白,話自己15年傳媒生涯堅持敢言無畏、探究求真,做食衛局政治助理時,幾困難都會全力以赴,至於做社企行政總裁同服務社會時,真誠就係佢黈y右銘,佢下一步希望進入議會,為香港同社區竭盡全力。九龍西補選其他參選人包括馮檢基。

 
 
今日相關新聞
拍片宣傳補選 小麗跑步拉票 凱欣玩一take過
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他