• 2019.01.29
    星期二

開火鬧政府 鄭松泰何啟明疑似爆粗

[2019.01.29] 發表

【明報專訊】噚日勞工及福利局長羅致光(CK)鬘萿k會福利事務委員會特別會議為長者綜援風波解畫,跨黨派議員火力全開炮轟政府。熱血公民鄭松泰(泰博)同工聯會何啟明,唔知係咪太勞氣,發言時疑似「爆粗」。委員會主席鄺俊宇同Emily講,當時聽得唔清楚,要求佢]再講一次時就無不當,所以無採取跟進行動,但就呼籲議員無論幾勞氣都好,都要注意言行。

泰博講到CK話扣減200蚊綜援金同埋安排長者見勞工主任係幫60至64歲人士搵工,愈講愈勞氣,「如果我無聽錯的話,我真係代鶦Z長者多×謝佢!」,CK隨即澄清自己無咁講,泰博就話「我真係多謝佢啦」。

對於60至64歲願意工作的健全綜援受助人,兩年內可以拎到最多2000元津貼,何啟明就反問CK「2000蚊夠你搭幾多次車?」,批評做法「笨×」,其後先話係「好笨黻答k」。

工聯會陸頌雄就關注初老者身體情G,佢話CK早前講自己都可以游渡海泳,不過唔係個個長者都好似佢咁fit。CK忍唔住澄清,其實當時係叫區諾軒游渡海泳,唔係講自己游渡海泳。

更多港聞
工黨年宵檔 吳敏兒教砂糖欖油護手
【明報專訊】年宵聽日開鑼,其中工黨會鷅園開檔,噚日佢]介紹產品,包括環保袋、鋼飲管同膠紙等,倡議幹事吳敏兒(Carol)話會親自坐鎮,開班... 詳情
2019《香港街》推介導賞團社企
【明報專訊】地政總署香港地圖《香港街》2019年版噚日推出,有432頁,每本83蚊,比舊年貴3蚊,可以鬖a政總署測繪處各地圖銷售處、郵政總局... 詳情
六大學生會面臨斷莊 理大嶺大候選內閣指港獨是選項
【明報專訊】大學學生會月初起陸續換屆,八大之中,香港大學的學生會選舉投票期昨日展開,中文大學兩候選內閣選戰如火如荼;理工大學、嶺南大學、科技... 詳情
【明報專訊】去年升格為大學的香港琤秅j學,新一屆學生會面臨「斷莊」,現屆會長李翔鵠稱,參加學生會有可能就港獨等敏感議題表達立場,有意參選同學... 詳情
【明報專訊】李國章去年獲行政長官林鄭月娥續任為香港大學校務委員會主席,惹起一些團體不滿。港大學生會評議會早前成立專責小組,要求檢討校委會主席... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992