• 2019.12.03
    星期二

【Emily】劉江華函賀鄭議員 上款「許先生」

[2019.12.03] 發表
公民黨候任區議員鄭文杰鐪acebook上載民政事務局長劉江華寄畀佢麰P賀信,信中稱呼佢為「許先生」。
鄭文杰

【明報專訊】區議會選舉結果塵埃落定,政府上星期五就結果刊憲後,負責18區區議會鴷蟀F事務局長劉江華,亦去信各候任區議員致賀,話期望以後同議員並肩攜手,共建和諧理想社區,不過有當選人就收到連姓氏都寫錯麉H。公民黨黃大仙候任區議員鄭文杰(圖)噚日就鐪acebook上載收到劉江華麉H件,鄭並話「大家以後叫我許先生」,原來信件上款將鄭文杰寫成「許先生」。

鄭文杰話,「局長層級都犯鑨嚙龤A咁我都好清楚政府有幾期待同我合作啦」,又指封信劉江華署名,叫對方唔好賴職員咁話。

唔同議員亦有上載信件,成功連任翵F田區議員陳兆陽就話,「不如你做下實事好過寄呢曮H畀我啦」;工黨沙田區議員葉榮更將信件貼鰫U圾桶,話「今季最新款式垃圾桶,歡迎大家拍打及餵食!」

更多港聞
【明報專訊】民主派近年四出訪問外國講述香港情G,泛民近日再組團出訪,包括職工盟秘書長李卓人、公民黨立法會議員譚文豪、民陣副召集人黎恩灝,呢兩... 詳情
【明報專訊】浸會大學政治及國際關係學系副教授、公民黨陳家洛近日去鷐甯w,應邀參加歐盟資助機構舉辦嚝ЁN研討會,探討歐盟與其他國家發展多邊主義... 詳情
【明報專訊】民主黨議員林卓廷之前就副消防處長梁偉雄鬗熙℅耨y稱呼示威者做「禲v,向公務員事務局投訴,消防處噚日覆鼳\,話副處長只係出席一個... 詳情
【Emily】防暴「畀心」前 食覿how me your love飯?
【明報專訊】新任警務處長鄧炳強近日頻頻話要用「剛柔並濟」鴾滫k處理示威,前日尖沙嘴「毋忘初心大遊行」就出現有防暴警察向正怒罵佢]鴷靮穠怴A高... 詳情
【明報專訊】香港理工大學早前爆發衝突,警方封鎖13天後於上周五(29日)解封,校方隨即接管校園。理大校董會主席林大輝昨日出席商台節目,談到校... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992