• 2020.08.05
    星期三

【Emily】區議員鋸擋路塌樹:唔好亂學

[2020.08.05] 發表
葵青區區議員王天仁(圖)前日「城_架生」清理塌樹,佢話平時都有做開木工,所以好小兒科,但就叫其他人唔好亂學,以免誤墮法網。(受訪者提供)

【明報專訊】過去幾日香港不時橫風橫雨,令部分樹木倒塌,有區議員更落手自行鋸樹。葵青區議員王天仁前日就接報話該區有塌樹阻路,觀察後佢覺得棵樹唔算粗,就自己「型[生」親自鋸樹清理。不過,佢鐪acebook講述事件時,就叫其他人唔好亂學,因為今次塌嚝藆u係生鷏藽銦A如果鋸生長鰬F府土地上嚝薴魽A係有可能畀人告謘C

溫提:官地上鋸樹可能被告

王天仁話,棵樹生長鰤玟t公路旁,有大髀咁粗,咁睅鶺G道口。街坊彎腰通過時,都驚棵樹會突然倒塌,有一定危險。王議員同Emily講,佢本身係藝術家,平時有做鴾鴗u,所以鋸樹算係小兒科,「與其叫得人薄A都唔知幾時可以處理到」,佢最後花20分鐘就搞掂,並將斷木放番鷏藽銦C

近期唔少公務員在家工作,王天仁話都影響到街坊,一囍n多人需要問鼣〞龤A例如勞工處、社會福利署等,佢感覺上都要耐囓處理到個案。不過佢都明白係因為疫情,所以話無可奈何啦。

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992