• 2020.08.22
    星期六

【Emily】話民主派抗爭派唔使歃血為盟 戴耀廷:35+成功亦會嗌交

[2020.08.22] 發表
「佔中三子」當中鼣秣極薄]左)同戴耀廷(右)今個夏天齊齊出書,亦都因為咁有平台搞鱄蚢嚚矷A會鬗U個禮拜三播。佢]兩個M家都有轝ouTube拍片,對話開始前都鰜蚾Q論緊用咩光線拍片最好。講到當年發起「佔領中環」運動,提出佔中理念奰嘆ㄖ妠N話如果陳健民唔搞,佢都唔會搞落去,陳健民就反問番「我話搞咩?」(楊柏賢攝)

【明報專訊】佔中案判刑之後,「佔中三子」入面奰嘆ㄖ(Benny)同陳健民(KM)好耐都無一齊出現,佢]兩個今個夏天齊齊出書,仲因為咁再次坐埋一齊對談。最近民主派因為應唔應該留任立法會而爭拗,早前搞民主派初選韕enny就話,其實鰝勴鵀P《港區國安法》立法後,戰略部署已經完成驉A議員去定留都唔會影響,而本身佢亦有預計就算立法會選舉「35+」成功,泛民同抗爭派入到去議會都會嗌交,但樂見雙方開始傾話跟從民調結果定去留,有互相接納鴾閬V。

齊齊出書 與陳健民相聚對談

戴:嗌交唔緊要 唔好意氣用事

Benny話,預計到就算35+成功,民主派同抗爭派都一定嗌交,而民主本身都唔係要「滴血為盟、桃園結義」,要接受大家嗌交,最多係理性齱A唔好咁意氣用事。

KM亦都覺得,「去派」或者「留派」都無好儭挭壎O到對方放心,「留派」要講有咩法案要頂住,同埋願意用最大意志去頂;「去派」亦都要講後續行動,例如組成民間議會,係咪市民可以捐到足夠嚙,能夠令一個大規模鴷褻_雪|維持運作。

講番佔中點滴,Benny話一直都想將知識帶入公共層面,但係2013年鵀瘞妎W乎想像,「如果唔係佢(KM)話一齊搞佔中……(KM:我話搞咩?)係我叫佢。不過如果佢唔搞我唔會搞,跟住搞鷒言h就冇得翻身。」KM亦話參與佔中係一種召喚,「但通過(朱耀明)牧師把口打畀我……個牧師叫你都似係上帝叫你」。

兩個人都因為佔中案被判囚,KM舊年已坐完16個月監,Benny就保釋等候上訴。

KM一直覺得神好眷顧Benny,「但你成日都超額完成爭取洁A出年3月上訴之前,可能『黃金時代』已經到魕O」。

更多港聞
【明報專訊】民主黨同抗爭派就立法會議員應唔應該延任想法有分歧,民主黨涂謹申就話,職員近日幫手整理出正反理據多達80幾個!反對留任者有不同理由... 詳情
【Emily】左報話潛逃 鄭家朗現身「闢謠」
【明報專訊】《港區國安法》實施後,《文匯報》同《大公報》7月都報道,話前香港眾志副主席鄭家朗已經「潛逃」外國。不過,鄭家朗噚日出席一個關於... 詳情
【Emily】IQ160 羅致光:有時覺得自己好蠢
【明報專訊】政府早前宣布全日禁堂食,之後因為社會反彈太大而收回。勞福局長羅致光(CK,圖)噚日接受港台節目《鏗鏘說》訪問,佢話做決定前兩三周... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992