明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
曾鈺成談抉擇 指心理障礙阻求變
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 書中沒有黃金屋? 誠品五大暢銷品書籍僅佔一 珍珠奶茶排第二

【明報專訊】龍應台《大江大海1949》居榜首

銅鑼灣誠品書店今個月10號就開業4周年,噚日首度公布港人最愛五大商品,第1位係龍應台鵅m大江大海1949》,4年間賣出超過5000本,據講長期佔據誠品暢銷榜。至於所有書籍夾埋就賣出300萬本,即係平均每日賣超過2000本。

歎茶打書釘 日賣6000杯

不過,五大最愛商品中,有4項產品都唔係書,第2位鴾悀秤茶跟住誠品過江,原來已賣出218萬杯,即係平均每日賣近6000杯,相當驚人,其中最受歡迎麉Y珍珠鮮奶茶,唔少客人都鍾意拎住杯奶茶邊飲邊睇書。第3位亦係黑馬,mt紙膠帶累積賣20萬卷。其餘兩位就係LAMY鋼筆,同支持台灣在地小農鴭_芋大地芋頭條。

誠品本身係一間書店,咁點解五大商品只得一本係書咁奇怪?誠品公關解釋,唔係只睇銷售數字,而係盡量推介唔同種類黻茷~。另外,誠品銅鑼灣店褽10至14號會舉行4周年慶,頭炮係10號當日消費滿300蚊即減50蚊。

 
 
今日相關新聞
書中沒有黃金屋? 誠品五大暢銷品書籍僅佔一 珍珠奶茶排第二
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他