• 2017.12.29
    星期五

張建宗﹕工作45年未悶過

[2017.12.29] 發表
張建宗(左)早年做過公務員通訊嚚s委會主席多年,仲代表刊物訪問時任特首董建華(右),相片可見當時張建宗奰Y髮比較濃密。(公務員事務局提供)

【明報專訊】定期出版鴾蔑員通訊不時都會訪問鴭x員,講麍骨x心得,最新一期就訪問鰿F務司長張建宗,文章第一句就係張建宗話「我在政府工作四十五年,從未有過沉悶的時刻」,呢個境界相信一般打工仔都難以做得到。

自稱新聞發燒友

而訪問其中一張相片,就見證張建宗鰬F府黈犮,原來曾經做過新聞主任懮\,1993年至2007年期間擔任公務員通訊嚚s委會主席,仲訪問過時任特首董建華,相片可見,張建宗當時頭髮都幾長,同比現時濃密。

張建宗鶶X問中話,當年投考新聞主任主要因為對時事有濃厚興趣,形容自己係不折不扣鵅u新聞發燒友」;鷊s聞處工作時曾獲派駐倫敦16個月,之後試過出任海外聯絡編輯,負責撰寫英文特稿,同外國駐港記者聯繫,包括向佢]解釋政府對處理越南難民潮黿僧I,佢憶述當時帶住外國記者去蒲台島附近水域了解「船民」苦G,為難民危機爭取國際社會支援。

張建宗出鬫W唔放假,問佢點鬗u作同生活之間平衡,佢就話「我熱愛工作,工作就是我的生活」,又話如有時間休息,就會同屋企人散步或去酒樓飲茶。

更多港聞
葉太歐遊變飲食KOL
【明報專訊】新民黨主席葉劉淑儀同阿女去鷐甯w旅行,葉太仲化身飲食界KOL(關鍵意見領袖),同大家介紹維也納及布達佩斯鵀a道食物。 葉太... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992