• 2018.02.05
    星期一

兩原則﹕不違法 沒錯字 劉鳴煒網絡平台「無王管」

[2018.02.05] 發表
劉鳴煒話幫佢打理網頁儮庤丹~齡中位數係26歲。(馬會提供)

【明報專訊】青年事務委員會主席劉鳴煒曾被人形容係「男神」,有女士讚佢「package」好好,不過,劉鳴煒話唔相信家境好等同人生勝利、學業勝利,話自己識好多同佢背景類似麊B友,大學都未畢業,或者只係勉強畢業,「人生中沒什麼他們認為或別人認同的成就」。劉鳴煒又話,唔認為富裕黈a庭背景係原罪,所以佢對於外間鴽撋都係一笑置之,「睇得開一點,如果輕易受這些批評所困擾,才是真正失敗」。

「家境好非原罪 唔信等同勝利」

劉鳴煒目前開設4個網絡平台同青年接觸,但佢話唔想做KOL(Key Opinion Leader,關鍵意見領袖)。「所謂KOL,其實是精英制,無可能700萬人都是KOL,大多數人可能無個K,只是OL。」佢話社交媒體主要交由團隊管理,「除了『不違法』及『沒錯字』兩個原則,基本上是無王管」。佢又話社交媒體「留言質素普遍不高」,反而「粗口吸納得最多」,因此社交媒體唔應該取代正面接觸。

自稱「典型受父母干預例子」

馬會公共事務部新一期鵅m駿步人生》訪問鷐B鳴煒,佢形容自己成長時都面對唔少轉折,鰣輕靻炊冗ヱ嵽h鬙[拿大,之後再去英國讀大學,佢形容呢個係典型受父母干預翵狺l,透露當年想去美國讀大學,「結果我去了英國,當年是非常不願意」。劉鳴煒話不論係升學、揀科定搵工,都唔建議家長將自己未完成鴾葸@投放鬗l女身上。

劉鳴煒鶶X問中透露,自己鬘~國生活多年,識做家務亦鍾意入廚,大部分都係煮西餐,亦會自製點心、叉燒等,試過自製奶黃包,連奶黃都係自己煮,「都是網上看食譜自學,只要按步驟做,基本上都OK」。

更多港聞
知足常落揮春翻炒 麥美娟「多謝泛民」
【明報專訊】年近歲晚,唔少議員都會落區為街坊寫揮春,近日網上瘋傳一張印有工聯會麥美娟(Alice)名字鼢妞K上寫有「知足常落」,被人質疑建制... 詳情
【明報專訊】香港山多平地少,早年常有大型山泥傾瀉,發展局長黃偉綸噚日發表網誌,內容係邀請四任土力工程處長同場話今昔,佢]都經歷過1970年代... 詳情
【明報專訊】兩個人一齊,不外乎坦白同真誠,可惜好多夫婦以為一味忍同遷就就係好,又或者成日嗌交,但搵唔出原因。香港明愛家庭服務近排就推出「婚姻... 詳情
【明報專訊】立法會即將審議高鐵一地兩檢鴷誚a立法草案,特區政府官員過去都分別用唔同方法推銷高鐵有幾好,近日連中聯辦副主任楊健亦加入推銷,中聯... 詳情
【明報專訊】特殊教育需要(SEN)學童於幼稚園(學前)時期所得的支援較全面,香港社區組織協會(SOCO)的報告指出,學童一屆6歲,支援便出現... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992