明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
羅致光叫年輕人唔好懷緬過去
市民書展快閃抗議「三中商」
紅白藍袋裝到幾張金牛? 金管局揭曉:7萬
毛姨姨旺角行人區最後一壇
中小生國畫賽 籌22萬捐匡智會
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 稱煲呔「患政府公職後遺症」 葉劉fb:好怕高官擺天主上台

【明報專訊】Emily上星期提過,新民黨主席葉劉淑儀最近獨自去鱁豕茼閮旅行放鬆,原來葉太近日活躍網上世界,話說同葉太一樣係AO出身麉e特首曾蔭權,上周五畀法庭駁回早前被裁定公職人員行為失當罪成鴾W訴,但獲減刑至12個月,葉太鐪acebook發表〈曾蔭權無法逾越的那一關〉麊齯撋論事件,形容對方患上「政府公職後遺症」,又話為官者應看透繁華如過眼雲煙等,文章引起熱議。「識睇梗係睇留言」,原來葉太發長文後,更不斷同網民互動,內容都幾生鬼。

話說葉太長文提到高官外訪待遇好好,及後就留言話,「高官當然有特權,特別是外訪,憑茩輕銂漲a位,局長級或以上的官員都有很好的待遇。你睇吳克儉幾鍾意外訪!」

「高官當然有特權

你睇吳克儉幾鍾意外訪」

有網民問葉太旅遊時仲有空檔寫咁長齔論,另一網民質疑呢位網民係對葉太雞蛋堿D骨頭。葉太回應「我獨遊成日在度假村行行企企上上網冇炾窗I」之後葉太仲霸氣回覆「自身乾淨就唔怕人挑!」葉太提到曾蔭權係天主教徒時,又留言話「講真,我都好怕D高官開口埋擺天主上台!」

過往葉太鐪b都係用英文簡短回應網民,Emily好關心留言翵s竟係葉太定係「小編」,甚至係畀黑客入侵?身在馬來西亞儭迨荋N同Emily講,長文係佢口述畀助理幫佢打出薄A但留言麊瑤T係佢,笑言最近學識用手機打中文,加上放假自己一個鬘~地「無所事事」,咪輕鬆地同網民交流鵅C不過佢話返到香港,立法會公務繁忙,未必可以成日咁樣同網民互動。

 
 
今日相關新聞
稱煲呔「患政府公職後遺症」 葉劉fb:好怕高官擺天主上台
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他