明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
勞福局長羅致光(圖中)、立法會議員梁繼昌(圖右)、鄭泳舜(圖左)等出發前鬖y沙嘴公眾碼頭拍照留念。(曾憲宗攝)
放大
 
商經局政助馮海容(圖右)更與爸爸、曾任醫管局新界東醫院聯網總監?馮康(圖左)父女檔上陣。(曾憲宗攝)
放大
 

其他新聞
細路獻意念 共融遊樂場年尾玩得
罕有受訪 葉錫安 由律師講到馬
內地港珠澳橋首發團 去東涌去迪園去尖嘴
一點粉紅 今年無邀陳章明
湯家驊批反對明日大嶼口號空洞
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 局長議員齊渡海 羅致光:好大浪,返到?已好開心

【明報專訊】噚日係一年一度嚘港渡海泳,官員同立法會議員亦有代表參加。勞工及福利局長羅致光(CK)、環境局政治助理區詠芷同埋會計界議員梁繼昌今年亦繼續參與,今次仲加入新成員,商務及經濟發展局政治助理馮海容同民建聯議員鄭泳舜。CK、梁繼昌同鄭泳舜,分別都以約25至26分鐘完成渡海泳。

鄭泳舜:少少油味可接受

CK同特首林鄭月娥、環境局長黃錦星主持鳴槍儀式後,就快快手準備參加優悠組。第二次參加韔K完成後話 ,噚日海面好大浪,拋得好誇張,返到薑w經好開心,仲講笑話數唔到自己飲鰲X多啖水。CK又話自己今年游得比較好、直接齱B冇偏離賽道,唔似得上年咁有獨木舟提佢游去正確方向,所以同隊友差不多時間到達終點。

梁繼昌叫黃錦星明年落水

「處男下海」嚝G泳舜就覺得今次經歷好特別,平時玩開三項鐵人懮\試過鰝a灘旁邊游,但就覺得鰨中心感覺好唔同。佢覺得維港水質唔錯,但有少少電油味,不過可以接受,仲大讚香港人好守秩序。

「前輩」梁繼昌就話今年分批出發鵀w排好,但海面有齯j浪,邀請大家下年齊齊參加。黃錦星?facebook貼相兼引述參加者大讚水質好,梁繼昌就留言邀請對方下年一齊參加:「局長,你明年『係咁意』都要落鴾禲A我期待!」

 
 
今日相關新聞
局長議員齊渡海 羅致光:好大浪,返到?已好開心
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他