明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
易志明
放大
 

其他新聞
卿姐自稱畀波哥欺凌
「第二階段綠化」 公民廣場平台建花槽
陳凱欣寫字遇陳凱欣拉票
美酒佳餚客多兩成 旅發局飲得杯落
陳智思:投資初創首重態度
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 當選鐵路小組主席 志明有事走先 港鐵交代4線故障 唔得閒聽

【明報專訊】立法會鐵路事宜小組委員會噚日召開新年度首次會議,第一項議程係選新主席及副主席,自由黨易志明同工聯會陸頌雄當選新鴷縑B副主席。但點知易志明新上任「主持大局」無幾耐,就話有重要事要走先,連港鐵交代4線故障事件都唔得閒處理,「交波」畀陸頌雄。

呢個主席位之前係實政圓桌田北辰(田二少)做,但佢今次不獲建制派支持,噚日會議上,易志明同議會陣線范國威獲提名競逐新一任主席,而屬泛民?公民黨譚文豪,反而提名田二少。

陸頌雄做副主席

田二少聽到被提名,笑鰲X下再話,「多謝你一番好意,譚議員,M家兩個競爭都幾好鵅A我?可以有畇?,我唔接納(提名)」,又話對譚文豪鵀n意心領。結果易志明當選。到鷟黻ぁD席,范國威再次出戰,對手係陸頌雄,建制派人多,陸頌雄順利當選。

二少唔接受譚文豪提名

新主席易志明同各議員傾完會期內儱|議日期,同下次會議討論項目後,就話有重要事要走先,連會議討論港鐵4線故障都唔參與。

Emily好奇下就搵易志明問原因,易議員用WhatsApp回覆,話因為要外出開會,又話原本噚日鐵路事宜小組個會只係選正、副主席,所以佢一早安排髐U午其他會議,而討論港鐵事故項目係後來先加?議程,所以佢無辦法主持會議喎。

 
 
今日相關新聞
當選鐵路小組主席 志明有事走先 港鐵交代4線故障 唔得閒聽
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他