明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
圖片
新婚鴾維基,噚日鶭v爭事務委員會鵅u香港競爭集思匯」上大讚競爭法,睇真鑫\鴷炊漶A真係戴鬻棓喎。(羅嘉凝攝)
放大
 

其他新聞
《人民日報》撐明日大嶼 批政客「何不食肉糜」
劉業強憶80年代 北京黑夜尋可樂
麥美娟牛一 象嫂要封微信紅包
教大製「草日動畫」教初小中文 講解部首字形結構 連教案工作紙免費用
為讀物理治療 東華學生棄資助學位
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 魔童:點解政府唔花1億買晒的士牌?

【明報專訊】人稱「電訊魔童」、創辦香港電視?王維基出席「香港競爭集思匯」,講競爭與創新。佢重提1990年代家樂福進駐香港幾年就撤出,係因為有兩大連銷店壟斷,好多供應商唔向其他店供貨,所以佢覺得自己好好彩,因為2015年12月新競爭法全面生效,「屭挴陸荍Y刻打畀我話可以供貨苤v,佢仲話現時HKTVmall每日有1.2萬宗訂單。

所以商戶要創新,他覺得好睇政府撐唔撐,仲問「點解政府唔花1億買全部的士牌返薄A等Uber可經營?」王維基仲話90年代新加坡政府見佢搞寬頻成功,叫佢去創業,仲話可幫佢搞埋護照,佢入鷛s加坡兩年就走苤A皆因愛香港,場內200幾個出席者即時爆笑。為期兩日鵅u香港競爭集思匯」共設6個專題小組,探討一系熱門競爭議題。

 
 
今日相關新聞
魔童:點解政府唔花1億買晒的士牌?
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他