討論劃一公眾假 資方又要返去問意見

[2015.12.02] 發表

【明報專訊】標準工時立法凍過水,噚日同樣由標準工時委員會委員組成鼣狺u顧問委員會,就《施政報告》向政府表達標準工時及強積金對}議題屪鰝`,但政務司長林鄭月娥就臨時「甩底」唔見人,得番勞福局長張建宗同民政事務局長劉江華主持會議。Emily聽講,張建宗同劉江華全程都係得個聽字,冇任何承諾或意見回應勞工界訴求。政務司長辦公室回應,由於林鄭要出席另一場會議,故未出席施政報告諮詢會。

施政報告諮詢勞顧會 林鄭缺席

除鷐衩氶A勞工假期及公眾假期劃一至17日黻Q論一樣停滯不前,勞顧會噚日開會傾劃一假期,資方代表就話要再返去諮詢商會意見,但今次已經係今年勞顧會最後一次會議,意味要拖到下年先再開會。

委員鬧爆﹕不如聽錄音算數

其實資方鬗策~4月會議上已經話要諮詢商會會員,隔鬫7個月再傾,估唔到資方又話要返去再問會員意見。Emily收到風,勞工界原本覺得劃一假期阻力較細,以為好快講掂數,但資方噚日寸步不讓,又感到本身係勞顧會主席鼣狺u處長唐智強開會「無料到」,冇做中間人緩和氣氛,政府又冇提出一個具體方案如分階段劃一假期畀大家商議,拉近勞資雙方距離,結果次次都你有你講、我有我講。

有委員鬧爆,話再係咁落去,不如聽番上次開會嚙音算數,「都唔知勞顧會用蟆腆A」。

更多港聞
疑水土不服 內地贈兩棵400歲古樹 先後枯死
【明報專訊】內地不時會向本港送大禮,包括國寶級大熊貓、中華鱘等,植物方面就有古樹,但呢爣q北方輸入黻妠茠哄A未必適應香港鴾g壤,當中香港公園... 詳情
中策組聘雷競璇研「特別項目」
【明報專訊】Emily近日發現特區政府鼢敷n團中央政策組,有新成員獲委任為顧問,就係曾於1980年代研究本港政治制度幭v威學者之一雷競璇(圖... 詳情
【明報專訊】近排香港天氣忽冷忽熱,一個唔覺意好容易就會病。好似律政司長袁國強咁,唔知係咪因為高鐵「一地兩檢」黻暋D搞到好頭痕,又或者之前上北... 詳情
為考生再評分 得出較佳成績  視藝組織邀專家挑戰考評局
【明報專訊】本報早前報道,上屆文憑試視覺藝術科考生張芷晴一度被指考試時抄襲自己的作品,查卷後維持4級成績。視覺藝術教育關注核心小組認為張所得... 詳情
「出產最佳學生城市」 港跌3位
【明報專訊】QS發布最新「出產最佳學生的城市」(Best Student Cities 2016)排名,法國巴黎、澳洲墨爾本依次蟬聯首兩位,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250