卿姐批「有人篤背脊就縮」 曾鈺成倡「不如你出來選」

[2016.11.29] 發表
曾鈺成(左)話唔同前港督彭定康同場係考慮到朋友黿◇,佢見到台下有支持佢智庫工作鵀悀芛車]西(右),兩人都笑到見牙唔見眼。(劉焌陶攝)
劉慧卿(圖)鬘x下發問時向曾鈺成挑機,質疑對方畀人篤背脊就縮沙,唔敢同彭定康同場演講。(劉焌陶攝)

【明報專訊】立法會前主席曾鈺成日前婉拒與前港督彭定康同場出席論壇引起關注,噚日佢出席一個有關特首選舉嚚袛簧氶A就被民主黨主席劉慧卿台下挑機,卿姐發問時批評曾鈺成「有人篤背脊你就縮」,質疑佢若擔任特首,會為香港人向中央說話定係「跪低」。

曾鈺成就笑住回應卿姐:「不如你出來選(特首),包保你唔會軟弱」,佢話如果卿姐個問題齔祭蚴Y佢唔適合做特首,「我唔會反對」,但強調就此事從無收到中央壓力,只係考慮到朋友黿◇,話若出席論壇,有更多人失望、憤怒,「我會秤一秤,我寧可劉慧卿嬲定(出席論壇麉e全國政協常委)楊孫西嬲?」曾氏笑言做台下嘉賓儱車]西都有支持其智庫工作。

初遇李慧k 讚「美貌少女」

另外,唔少人都知民建聯主席李慧k(Starry)係曾鈺成愛徒,曾主席主持黻茈x節目《鈺成千里目》就請糜tarry做嘉賓,大談相識經過。曾主席話,1999年區選時,有次陪同打算出選九龍城嚜神蒏v家訪,點知趙帶鱄荂u美貌少女」薄AStarry隨即笑住回應「多謝你」。曾主席話,其中一個家訪中,街坊對區內事情好多投訴,「美貌少女」就拎出紙筆記低,令佢好驚訝「咁pro(專業)鵅v。

更多港聞
下月上任總幹事 民主黨蔡雨龍盼「黨校」加倍招生
【明報專訊】下月上任黨內總幹事鴷薔D黨中常委蔡雨龍,噚日同傳媒茶敘大談工作大計,佢話上任後其中一個任務就係擴張「黨校」,希望吸納更多唔同行業... 詳情
建制4青年團球場決高下
【明報專訊】雖然天氣凍凍],青年民建聯、經民聯青年事務委員會、新民黨青年委員會及自由黨青年團周日都鰴鶡苳繰y聯誼賽,決賽係青年民建聯對新民... 詳情
【明報專訊】經民聯立法會議員梁美芬騿m明報》撰文,回應法政匯思任建峰上周三同樣鰫報撰寫鴾撜飽A提及對方鼓勵年輕人參與「佔中」和支持自決分子... 詳情
【明報專訊】由不同持份者組成的法團校董會可參與學校管治,校董會校友代表須由校友會選舉產生,中華基督教會基協中學校友會正制訂《校友校董選舉指引... 詳情
【明報專訊】仁濟醫院及英語學習中心Wall Street English聯手推行3年英語計劃,免費教授仁濟醫院6間附屬中學的高中生英文。 ... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250