民主黨身分開會? 許智腄R唔評論

[2018.05.03] 發表
民主黨議員許智蜌@日現身立法會會議廳開大會,被大批記者包圍,問佢因搶手機事件被暫停黨籍翵ヾA佢話不回應,但會如常以議員身分開會發言。(何宛兒攝)

【明報專訊】民主黨立法會議員許智艉W個禮拜鬘萿k會內搶去政府人員手機,稱不滿政府派員監控議員,民主黨中委會暫時凍結其黨籍,新民黨主席葉劉淑儀噚日就話已去信內務委員會,計劃今個月23號鴾j會上動議譴責許智腄C信中提到許鵀甈偺A多項刑事罪,行為不能接受,而公眾對立法會議員操守要求更高。

葉太已函內委會計劃譴責

許智艅けo後鬘萿k會內好低調,佢噚日現身會議廳齞h樓,即刻被記者重重包圍,佢話自己想如常開會;被問到係咪仍用民主黨議員翵迨嚏A佢就話不評論,M家亦唔想回應民主黨中委會翵M定。被問到警方有冇就事件接觸佢,佢就話暫時未有。許智艉妨幙ㄕ鷊|內就財政預算案發言,針對教育同環保政策。

許智蜌@日傍晚鐪acebook出帖,話好感激過去一周向佢表達支持及慰問鴷咱薄B朋友,又相信涉事麍F府職員都承受住巨大壓力及困擾,希望輿論及公眾畀鶡嚍冪一曭韃﹛A「對她我始終心存歉意」。佢亦感激大家理解佢當日出發點係想制止政府鵀甈F霸道,「但畢竟我用錯了方法,有錯在先,對於立法會內及黨內的處理機制,我認為是無可厚非的,我亦會坦然接受」,強調會繼續跟進政府監控議員黻暋D。

更多港聞
葉蔚琳出書講九巴工運
【明報專訊】九巴「月薪車長大聯盟」召集人葉蔚琳(圖)早前搞工運,向資方爭取改善月薪車長待遇,差瓥Q解僱,經此一役佢名聲大噪,聽講平時佢鬗膝q... 詳情
羅康瑞教記者練功減痛症
【明報專訊】M家做記者除鱄n有「鐵腳、馬眼、神仙肚」,仲要識用手機拍片、影相同寫稿,不過,記者機不離手,仲要長期嬰磽n重巀廒v裝備,搞到唔... 詳情
34億撥款無計劃 葉建源唔放過楊潤雄
【明報專訊】立法會噚日二讀預算案《2018年撥款條例草案》,教育界立法會議員葉建源同Emily講佢投鰼鬌v票,話呢刻支持唔到呢份財政預算案。... 詳情
張華峰66歲牛一願望﹕港交所升至388元
【明報專訊】經民聯金融服務界立法會議員張華峰(肥老闆)噚日66歲牛一,一眾黨友同佢慶祝生日。肥老闆話生日願望係希望身體健康、事事順利,更重要... 詳情
迪士尼互動舞台劇 邊打鼓邊睇騷
【明報專訊】香港迪士尼樂園首個互動舞台演出「魔海奇緣凱旋慶典」訂於本月25日開幕,噚日園方請鬙D角慕安娜同傳媒見面,仲展示鬫h款原始部落風格... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250