張華峰66歲牛一願望﹕港交所升至388元

[2018.05.03] 發表
經民聯一眾立法會議員噚日清一色「兄弟幫」陣容為黨友張華峰(中)慶祝66歲生日,林健鋒話黨友梁美芬只係有事蟑屭魽C左起:盧偉國、梁君彥、張華峰、林健鋒、劉業強。(楊康琪攝)

【明報專訊】經民聯金融服務界立法會議員張華峰(肥老闆)噚日66歲牛一,一眾黨友同佢慶祝生日。肥老闆話生日願望係希望身體健康、事事順利,更重要麉Y港交所(388)可以日日升,升到388元高位。

經民聯林健鋒、盧偉國、劉業強同梁君彥噚日特別抽時間鬘萿k會幫肥老闆慶祝生日同切蛋糕,盧偉國仲帶領大家唱生日歌,不過,經民聯女將梁美芬就無現身。林健鋒解釋話美芬有事出鬙h蟑屭魽A叫大家唔好誤會經民聯重男輕女。

肥老闆有唔少生日願望,希望身體健康、事事順利,仲要快高長大!但佢話更重要係股票大升,特別係388(港交所)可以升到去目標價位388元 ;睇番港交所,噚日就收報259.2元。肥老闆話,開會後就同老婆仔女慶祝生日,仲話峰嫂日日都送好多禮物畀佢。

更多港聞
迪士尼互動舞台劇 邊打鼓邊睇騷
【明報專訊】香港迪士尼樂園首個互動舞台演出「魔海奇緣凱旋慶典」訂於本月25日開幕,噚日園方請鬙D角慕安娜同傳媒見面,仲展示鬫h款原始部落風格... 詳情
【明報專訊】通識教育科成為高中必修科後爭議不斷,政府成立的學校課程檢討專責小組討論通識科發展方向,有報道指檢討方向包括「只修不考」,或文憑試... 詳情
【明報專訊】通識科自2009年成為高中必修科,一直以來被不同政黨和組織批評,甚至有意見指要取消通識科為必修科,立法會前主席范徐麗泰更曾指部分... 詳情
小三TSA開考 教師﹕深淺正常
【明報專訊】小三全港性系統評估(TSA)昨日考中英文說話和中文視聽資訊評估,有學生表示試卷不難,學校前一天才有小量練習,對被抽中認為是好事,... 詳情
第21屆校園記者:第4篇作品 奪4月寫作獎
【明報專訊】撰寫活動報道時,不少校記的作品如同個人感想,或似是記敘文,鉅細無遺地交代活動內容和細節,令報道流於流水帳。香港管理專業協會羅桂祥... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250