七一酒會接邀請 區諾軒唔去

[2018.06.19] 發表

【明報專訊】香港回歸21周年在即,立法會議員已經陸續收到七一酒會嬼傰苤A當中3.11補選勝出儱s任立法會議員區諾軒同范國威都收到邀請函,但兩人都話唔會出席酒會。

身兼民陣副召集人黻狤桹a近日同警方就七一遊行起步點仍未有共識,佢好不滿點解警方唔畀市民鷃囡r灣東角道起行,佢同Emily講,「你(政府)連七一都唔畀條路市民遊行,我做唔出無事發生咁去酒會」;范國威就話,「主權移交係管治上麰阭h」,應該唔會出席酒會。

公民黨黨魁楊岳橋話未知收到邀請未,「到時再決定」;民主黨尹兆堅亦話未知收唔收到,指黨團至今未有討論酒會翵ヾC專業議政邵家臻就話無印象收過邀請。

民主派一向都唔太熱中出席呢種禮節式酒會,不過,特首林鄭月娥過去一年都應邀去過唔少民主派政團巀瓞y或者會慶酒會,相信泛民都會「禮尚往來」,派代表出席今年鴾C一酒會。

更多港聞
【明報專訊】正鶷蘭訪問黻荌及經濟發展局長邱騰華,同荷蘭對外貿易及發展合作大臣Sigrid Kaag見證旅遊項目Kaleido Park合... 詳情
【明報專訊】特首林鄭月娥正鶻甯w訪問,創新及科技局長楊偉雄都緊隨其後,開展鰝k國、英國同瑞士嚗甯w3國訪問,介紹香港鶶衧儠d疇鼣抪s發展。佢... 詳情
專訪:英華暫寄深水 女生落區接地氣
【明報專訊】逾百年歷史的英華女學校,2012年因校舍重建,由較富裕的中西區半山搬至全港最貧窮地區之一深水鶠A就地取材讓學生走進社區,探訪露宿... 詳情
校舍空間不足 無阻排球隊奪冠
【明報專訊】5年多前初搬至深水鶠A校舍面積較舊校細,英華女學校校長關翰章說,課室設施數目不是大問題,惟因校園內只有一個操場,場地不足,學生要... 詳情
【明報專訊】近年多間傳統名校轉直資,被外界指變作貴族學校。英華女學校校長關翰章說,期望學生只要升中試成績好,便可入讀,故自己日後會繼續努力,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250