睇再世紅梅記 粉絲梁美芬讚劇力萬鈞

[2019.01.22] 發表

【明報專訊】西九文化區戲曲中心前晚開幕,開幕劇目係由陳寶珠同梅雪詩等擔綱演出鵅m再世紅梅記》,吸引唔少係粵劇迷鴷萿k會議員捧場。一直視兩人為偶像儭g民聯梁美芬鐪acebook分享觀後感,盛讚兩老倌「功架十足,劇力萬鈞」,佢同Emily講讀小學時已睇戲曲,對於戲曲中心被指場租太高,佢希望政府向本地劇團提供津貼,令戲曲文化傳承落去。

梁美芬黨友盧偉國前晚以西九文化區管理局董事身分出席開幕禮,佢話今年係《再世紅梅記》首演60周年,亦係粵劇獲列入聯合國人類非物質文化遺產10周年,戲曲中心以呢個劇目開幕別具意義。

民主派葉建源、莫乃光、陳淑莊同陳志全前晚亦一齊睇劇,葉建源話平日睇戲都會避免預先了解劇情,今次為鷝[賞時更集中舞台上嚘t出,佢都讀鷐@本先入場。葉建源鶺蒂惜中葙J到人稱「容姨」、現年80幾歲屪壑H譚倩紅,佢形容呢次相遇非常難得,對方透露仍不時有演出,佢都祝容姨身心康泰。

更多港聞
港大候選內閣稱光譜近民主黨 改稱日後毋須人大釋法
【明報專訊】香港大學學生會本月28日至下月1日舉行換屆選舉,昨日起一連5日舉行2019年度港大學生會周年大選諮詢大會。學生會候選3人內閣「蒼... 詳情
理大緩近視眼鏡 推一日即棄款式
【明報專訊】香港理工大學去年將研發「光學離焦」控制近視技術商品化,昨推出最新開發、一日即棄的「光學離焦」軟性隱形眼鏡(Defocus Inc... 詳情
【明報專訊】失落小一自行分配學位學童需參與俗稱大抽獎的「統一派位」。教育局昨提醒子女參與「統一派位」家長,須星期六(26日)或星期日(27日... 詳情
生涯規劃﹕「氣象偵探」解密風雲
【明報專訊】天有不測之風雲?未必。香港天文台科學主任莊思寧每天的工作,就是從各個監測站蒐集數據,借助儀器模組的分析,判斷未來幾小時甚至幾天後... 詳情
各行各業﹕天文台科學主任 須考氣象學家資格
【明報專訊】「『天氣』是每天都在變化的,並非千篇一律,所以(天文台科學主任)一定要保持好奇心。天氣預測又像是偵探破案的過程,可能今日大晴天,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250