開live被問選特首 薯片叔:N,O,NO

[2019.06.27] 發表
前財政司長曾俊華(右)同佢麉e政助羅永聰(左)噚日鐪acebook新開設麊蝦蔚ョu開光」,阿聰笑笑口講「可以施法啦,曾大師」,曾俊華就話佢可以舞獅,不過最後都冇表演畀觀眾睇。(曾俊華fb片段截圖)

【明報專訊】前財政司長曾俊華呢兩年幾乎退出政治舞台,但不時都會鐪acebook上載帖文,噚日佢就同佢麉e政治助理羅永聰一齊去facebook新開麊蝦蔚ョu開光」,曾俊華仲笑住話自己可以舞獅w。近日政治局勢緊張,曾參選特首鼢翰T華少不免被問到會否再度參選,佢就笑羅永聰「你問鑨揧M蠢黻暋D,兩個字,N,O,NO!」,自言特首選舉至今對政治冇乜大興趣,又笑住話其實最想拍《英雄本色》。

想拍《英雄本色》 自言「打過好多交」

話說本月12日,立法會外出現警民衝突,當晚曾俊華上載影片,佢提到唔少人鶻v片留言講粗口,羅永聰笑言係「風土病」。講起當日衝突,曾俊華就話自己「打過好多交」,形容打交時唔會講道理,所以更重要係避免衝突發生;佢亦認同要將警察放鰫O個位置好不幸,尤其擔心暴力風險大,一開始鰲N會帶來好多仇恨。

羅永聰提到,過往經歷社會分化,今次反修例一事反映當年矛盾未解決。曾俊華形容當時收埋驉A但矛盾仍然存在,唔會預一兩日就解決到,要有耐心、包容,又強調市民觀感最重要,「社會服務為乜?我]都係為市民」。

更多港聞
拉鏈修補被郋遾B 藝術家:有不滿拉鼢N算
【明報專訊】政界人士相信都有街上橫額被陑儭g歷,藝術家程展緯近日發現,大埔一帶鵅u反送中」橫額都被陑瞗A一向有創意懮\,為橫額縫上拉鏈... 詳情
工聯會貼標語 歡迎警員借廁所
【明報專訊】近日警民關係緊張,多次表態支持警方鴾u聯會,除髐擃e去警察總部致送簽名冊外,有市民發現元朗工聯會辦事處外貼上「歡迎警員使用本處洗... 詳情
【明報專訊】修訂《逃犯條例》風波仍未止息,部分人提出要成立獨立調查委員會調查6.12警民衝突。曾任監警會副主席鴷萿k會議員陳健波就話,如果有... 詳情
【明報專訊】警方不定期在大學校園招募及宣傳,就早前反對修訂《逃犯條例》示威引發衝突,香港科技大學學生會早前去信校方,要求在警方就暴力對待示威... 詳情
【明報專訊】英華女學校昨日把一年一度的升旗儀式改為論壇,邀請資深新聞工作者劉進圖和港大法律學院高級講師張達明介紹修訂《逃犯條例》惹起的爭議;... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250