【Emily】派口罩混亂腰斬 區議員回應不滿者:未來唔好投我票

[2020.02.07] 發表

【明報專訊】唔少區議員近日四出蒐羅口罩派畀街坊,但僧多粥少,有區議員派口罩時引起混亂被批評。東區區議員吳卓燁前日鰤洃漪ㄓf罩,但被指安排不善,令一眾街坊要好似賽跑咁飛奔去排隊,有老人家因此整親;最後更因場面混亂而腰斬唔派口罩。吳卓燁鐪acebook致歉,但好有霸氣咁反駁不滿者,話如果有街坊不滿,未來「千萬唔好投我一票」,亦叫不滿佢鴾H要有骨氣,唔好拎佢派洁A去建制派政黨哄C

為安排不周向街坊致歉

叫不滿者去建制派政黨

建制派成立鵅u議會監察」上載一段街坊飛奔去排隊拎口罩鴾軉q,片中見到至少百幾個街坊衝去排隊,當中仲有老人家,險象環生。「議會監察」形容吳卓燁「發市民脾氣」,嘲笑吳搞鱄荂u搶口罩賽跑大賽」,但唔夠人手維持秩序,市民跑完才突然決定話唔派口罩,搞到街坊不滿。

街坊批評佢唔一早講鶱銕蚻

吳卓燁鐪b為安排不周向街坊致歉,但佢隨即為自己辯護,好有霸氣咁回應對佢嚚頨獺C對於有人批評佢懶神秘、唔一早講鶱銕蚻ㄐA吳回應話係為鷙蚹K街坊長時間排隊輪候,「對於街坊話『懶神秘,做show博出位』之類,本人表示非常遺憾」。佢話會考慮用其他方式派口罩畀有需要齔顜{。

更多港聞

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250