【Emily】作者「施嘉雯」原來係潘麗瓊

[2020.07.29] 發表
潘麗瓊

【明報專訊】明報出版社出儱s書《香港顏色密碼》,當中一名「資深傳媒人」作者鴾あW,同騿m明報》做17年麍I嘉雯同名。書中其中一名作者潘麗瓊(圖)噚日就騿m頭條日報》專欄撰文〈誰是施嘉雯?〉,承認自己就係書中作者「施嘉雯」,至於點解用呢個名,佢就話「我隨意用夫家『施』姓,再用我英文名Carmen音譯」。

話用筆名普遍 名字非專利

潘麗瓊鰡M欄話,該書主編只要求每個作者貢獻一篇文,佢寫魖熀g,為免破壞規矩,就要求佢用筆名。佢對帶來不便感抱歉,又話文壇用筆名好普遍,「名字不是任何人的專利。如果有人誤會了,澄清就是了」,並反問「為何要牽連其他作者」,批評有人「語帶嘲諷,以抹黑為目的」。

真麍I嘉雯就鐪acebook還原番事件經過,話早7月10日已問過潘麗瓊係唔係有人用鼳\個名寫書,當時潘冇認到,並話「another person bearing the same name(有人同你個名一樣)」,去到7月26日再問,潘都無承認,反問:「正如明報有作者用筆名,你是否要公開他們的真正身份?」

政界唔少人對事件感到不齒,好似新思維前副主席鄭承隆同南區區議員羅健熙都話,要用「潘麗瓊」蟆紫圻W。羅健熙仲率先示範,以「潘麗瓊」署名,要求解散、重組警隊。

更多港聞
【Emily】黃遠輝卸任房會  愧歉輪公屋變更耐
【明報專訊】有「公職王」之稱鴭虳e會資助房屋小組主席黃遠輝(Stanley)下月13日卸任,結束8年小組主席鴷芠P。佢噚日主持任內最後一次會... 詳情
【Emily】胡志偉飛鵝山食曲奇  嘲高官離地
【明報專訊】今日起食肆全日禁堂食,政務司長張建宗早前建議戶外工作者可以到郊野公園食飯,總之唔好污染環境、唔好周圍丟垃圾。民主黨主席胡志偉噚日... 詳情
【Emily】新世界30萬兒童口罩捐基層
【明報專訊】中童口罩供應一直相對緊張,新世界發展宣布將首批30萬個自家製兒童口罩,透過唔同非牟利機構捐贈畀基層小朋友,日後亦會繼續捐贈。新世... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250