• 2014.07.10
    星期四

長毛著短褲被逐立會
葛珮帆投訴唔莊重

[2014.07.10] 發表
天氣咁熱,長毛噚日著短褲去立法會(左圖),但就被主席裁定衣著不莊重,長毛最後要離開會議廳換番長褲(右圖)。(盧翊銘攝)

【明報專訊】社民連主席梁國雄(長毛)出獄後首次出席立法會大會,但因為佢著T恤、短褲開會,被民建聯葛珮帆(EQ)投訴,話佢衣著唔莊重,要求主席裁決。立法會主席曾鈺成接納呢個投訴,要求長毛換番條長褲先可以再入番褻}會。長毛好不滿,一度唔肯離開搞到休會,但最終因為今次會期仲有4日,唯有「忍辱負重」去換褲。

曾鈺成受理 長毛要換褲

EQ話,根據議事規則第42條,「議員進出立法會會場,在衣飾及舉止上須保持莊重」,質疑長毛著短褲違反有關規則,佢見記者時話,係收到有市民投訴,覺得如果今次可以著短褲開會,咁下次係咪可以著泳褲開會,之後更加可以唔著褲呢?

「妖冶打扮論」激親梁美芬

長毛對呢個質疑好氣憤,佢話議會係人民鵀a方,唔應該歧視著短褲鴾H,呢個係香港夏天時最多人著麊A飾,形容呢個裁決係歧視,點解女士可以著露膝短裙開會,男士就唔可以著短褲呢?批評裁決侵犯魖k女平等權利,稍後會提出司法覆核。噚日開會所見,的確唔少女士著露膝裙,好似民主黨黃碧雲、新民黨葉劉淑儀等。

其他男議員對呢個投訴亦不以為然,好似民建聯鍾樹根笑言要打番條呔先開會,費事被人質疑唔莊重。長毛返入去開會後就反擊,「我覺得梁美芬議員鵀蝯菢曮Y好莊重」,曾鈺成不認同,長毛繼續講﹕「周時見到齯k性打扮得妖冶我都覺得唔莊重」,曾鈺成叫長毛唔好擾亂秩序,梁美芬就要求對方收回「妖冶」呢個形容詞,但曾鈺成話無聽到長毛話邊個。

新民主同盟范國威亦加入戰團,形容「妖冶係要有客觀條件,梁美芬議員唔需要過慮」。

更多港聞
管浩鳴解畫:鄺保羅幽默講道
【明報專訊】全國政協委員、香港聖公會大主教鄺保羅周日(6日)講道言論引起迴響,噚日下午6點離開辦公室時,繼續無回應提問,但上午就派出教省秘書... 詳情
巴西輸波 蔣麗芸抽水講立會
【明報專訊】噚日凌晨巴西對德國,結果主辦國巴西1﹕7大敗,比數之大令球迷大跌眼鏡,facebook亦被賽果洗版。民建聯蔣麗芸(Ann,圖)借... 詳情
【明報專訊】文憑試學生想讀醫科,除鱄n考得好成績外,仲要褽麰掘晙薱礡C中大醫學院院長陳家亮話,其實唔需要有字典咁厚嚗i歷,最重要有一顆謙... 詳情
【明報專訊】唔少公共交通工具都有指明某灡y位畀有需要人士,不過噚日新民黨立法會議員田北辰就鬘萿k會大會上關注,話因為香港屩巫文化未普及,要... 詳情
機迷獲獎金赴英學寫遊戲
【明報專訊】愛打機不一定等於無前途。今年21歲的鄭旭日(Sunny),3歲起與父親一起打機,更曾日花16小時在電視遊戲上,並立志開公司設計遊... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright c 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250