理大阿sir用獅子山直幡出卷

[2014.12.11] 發表
理大應用數學系副教授李向榮出儭桼D,要求考生計算用飛行相機拍攝「我要真普選」直幡鵀鼽m及角度。(李向榮facebook圖片)

【明報專訊】獅子山上鵅u我要真普選」直幡不斷被複製,理工大學應用數學系副教授李向榮就將佢擺鷏旍鱈蛂A要修讀應用數學、應用物理等科目鼤z大生,計算用飛行相機拍攝直幡鼣怢峖鼽m同角度。不過,呢條試題下面就注明,係由李向榮出題,唔代表應用數學系立場。

李向榮同Emily講,係佢主動加呢句「免責聲明」入去鵅A因為題目要經過好多教師審批,未必人人都想將政治放入試題,佢要「一人做事一人當」。佢鐪acebook話,份試卷會放入大學圖書館資料庫,唔介意其他人教數學時採用,愈多人知道有黧籅蝦n愈好。佢又同Emily講,有囍狴穻n認真答題之餘,不忘鷏旍髐W表達真普選訴求。

今日金鐘清場,表明支持雨傘運動鴽鶡V榮話,今日下午開完教務會會議後,就會趕去佔領區周邊,確保佢認識鵀領學生安全,有乜洠ぐN即刻支援;到時佔領區應該已被警方封鎖,佢唔會硬闖入去鵅C

更多港聞
【明報專訊】金鐘佔領區清場前夕,41名建制派議員舉行聯合記者會支持警方全面清場。以往呢類場合,建制派議員都「自說自話」、亮點唔多,但佢]噚日... 詳情
【明報專訊】吳克儉當教育局長,由上任到?家近30個月,外訪次數多達21次,平均一個半月出一次差,近至深圳,遠到比利時同美國都有,如果計埋隨... 詳情
高登仔石永泰 嘆公會兩面不是人
【明報專訊】大律師公會每年都會揀幾個法律學生中嚘諨^頒發獎學金,今年就有3個男學生咧20萬獎學金。向來風趣幽默鴾j律師公會主席石永泰欈@日... 詳情
【明報專訊】網上媒體「主場新聞」今年7月底突然執笠,近日有傳即將會「翻生」。另一邊廂,精電國際有限公司噚日就發表聲明,「主場新聞」創辦人蔡東... 詳情
窮家女奪獎學金遊世界
【明報專訊】家境不好不代表一切。就讀浸大國際新聞三年級的歐陽翠詩,自小因家境貧困無法參與課外活動,故一直參與義工,幫助別人之餘亦發掘自己才能... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250