黃定光話鳩嗚似「蛇蟲鼠蟻」

[2014.12.11] 發表

【明報專訊】金鐘佔領區清場前夕,41名建制派議員舉行聯合記者會支持警方全面清場。以往呢類場合,建制派議員都「自說自話」、亮點唔多,但佢]噚日就好有創意,例如經民聯林健鋒就叫人分清楚「邊個係人、邊個係鬼」,批評有齯H到今日仍然叫人衝擊,係「麻木不仁,立心不良」。工聯會王國興就希望警方清除金鐘佔領區後,盡快清埋銅鑼灣,以免「留下癌種」。

不過,講到最爆鼣ㄚY民建聯黃定光,佢話旺角清場後,每晚都上演所謂「鳩嗚」鬧劇,造成好大滋擾,形容呢囓靮穠抶藿L商戶,好似「蛇蟲鼠蟻」行過,令居民及商戶討厭。

林健鋒點名批評佔中發起人之一戴耀廷呼籲響應不合作運動,如不交稅等,係知法犯法。佢黨友、經民聯主席梁君彥亦話,學生有理想有堅持係好事,但唔應該被激進派利用,佢話佔領運動?家鴾銕躩蚺w經好低,形容如果再引起流血事件,會係「血腥嚝x劇」,對香港無益。

體育、演藝、文化及出版界議員馬逢國就有個好有趣鴭I籲,話知道唔少文化界人士都愛惜佔領區內屪應N品,呼籲如果認為佢]覺得佔領區內鴽@品有保留價值,就將佢]盡快清離佔領區,以免被清走。

更多港聞
【明報專訊】吳克儉當教育局長,由上任到?家近30個月,外訪次數多達21次,平均一個半月出一次差,近至深圳,遠到比利時同美國都有,如果計埋隨... 詳情
高登仔石永泰 嘆公會兩面不是人
【明報專訊】大律師公會每年都會揀幾個法律學生中嚘諨^頒發獎學金,今年就有3個男學生咧20萬獎學金。向來風趣幽默鴾j律師公會主席石永泰欈@日... 詳情
【明報專訊】網上媒體「主場新聞」今年7月底突然執笠,近日有傳即將會「翻生」。另一邊廂,精電國際有限公司噚日就發表聲明,「主場新聞」創辦人蔡東... 詳情
窮家女奪獎學金遊世界
【明報專訊】家境不好不代表一切。就讀浸大國際新聞三年級的歐陽翠詩,自小因家境貧困無法參與課外活動,故一直參與義工,幫助別人之餘亦發掘自己才能... 詳情
【明報專訊】工聯會將與香港專業進修學校(港專)合辦「政治專才文憑課程」,於明年3月推出,並邀請社會科學、政治、公共政策範疇的學者和專家擔任講... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2014 mingpaotor.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250