沈祖堯的浪漫 勉學生勿向現實低頭

[2017.01.18] 發表
沈祖堯話M家以練書法薨鯇P精神,每個月學習一次,每次練兩至三小時。佢話寫書法有助陶冶性情,習字後「頭痛都無埋,輕省了」。(馬會提供)

【明報專訊】中文大學校長沈祖堯早前接受馬會刊物《駿步人生》鼣X問,大談「浪漫」之事,不過唔係講愛情,而係就理想「浪漫」一下,佢鼓勵大學生畢業後唔一定要即刻搵工,可以去鴷~國做服務又或者創業等,仲話唔同意「一代不如一代」嬼羲k,而係「一代不同一代」,M家鵀~輕人雖然機會多,但係競爭大。

沈祖堯分享自己後生時都「被迫浪漫過一輪」,就係初時做醫生時得唔到上司讚賞,毅然辭職,走去加拿大讀博士。佢話當時冰天雪地,鬺x難之中更加可以鍛煉自己,寄語大學生唔好咁快向現實同生活低頭,好好把握理想,「幾年後焦頭爛額,那時回來再打工儲錢、再嘗試吧」。

沈校長再次提及唔再同中大續約做校長翵ヾA任期最長只會去到2018年,之後就會重返醫學院專注癌症研究。

佢話6年任期內,最開心係可以落實興建大學教學醫院,希望教學醫院日後可以成為公私營醫療系統之間嚝蘛晼A等中產家庭都可以享有高質素服務。

更多港聞
議員參觀體院 搵運動員集郵
【明報專訊】立法會民政事務委員會議員噚日浩浩蕩蕩咁去參觀香港體育學院,仲同精英運動員一齊食晏交流,同場仲有民政事務局長劉江華,議員見到一眾體... 詳情
96歲胡鴻烈兼任樹仁校長  學生會:值得尊重但年事已高
【明報專訊】樹仁大學校長鍾期榮2014年3月離世後,校長一職一直懸空,校方曾內部公告管理層架構重組,指暫不再設置校長一職,並由鍾的兩名兒子胡... 詳情
【明報專訊】雞年將至,教育大學在其facebook專頁「快樂教與學」分享教小孩記住十二生肖的方法,就是以他們認識的卡通或物件說故事。 ... 詳情
職訓局宿舍風力太陽能發電
【明報專訊】職業訓練局本學年在青衣校園設學生舍堂,提供800多個宿位。職訓局轄下香港高等教育科技學院(THEi)科技學院副院長黃永根(圖)昨... 詳情
時事通識教材.時事焦點:逾七成學生負評做功課
【明報專訊】涉及單元:個人成長、今日香港 (圖1) 概念詞彙︰壓力(pressure) ■考考你(進階級) 香港基督... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2017 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250