講明唔抱 譚文豪同仔女初戰跑步賽

[2018.11.05] 發表
譚文豪(左一)噚日同老婆仔女去迪士尼參加跑步比賽,一對仔女比賽期間不時同卡通人物合照,所以3公里嬼禸げ]1小時7分鐘。(譚文豪提供)

【明報專訊】為人父母周末少不免要煩惱同仔女去邊好,公民黨立法會議員譚文豪(Jeremy)噚日就同老婆、一對仔女入迪士尼樂園參加3公里跑步賽。Jeremy話M家一對仔女4歲幾,覺得差唔多大,所以報名參加。為髐策葫※吽A佢]一家非常認真,前一晚特登開家庭大會,同仔女講明就算跑到Ёㄜ囓i以扭計要抱,最多只能夠行,最終仔女有三分之一時間跑、其他都係行為主,其間又走去同卡通人物影相,結果3公里比賽用1小時7分鐘40秒完成。

掛住影相 3公里「跑」1小時

Jeremy話,仔女都鍾意迪士尼公仔,覺得同仔女鷁韞~做運動、接觸大自然,好過只鰜峊攭峆リ漯情C

迪士尼今次舉辦跑步比賽共有多達1.3萬人報名,人數破紀錄,當中唔少參加者?自台灣、日本等地區。大會話今次同「綠惜地球」等環團合作,如引入可回收膠杯等。不過Jeremy就話大會都繼續派樽裝水,佢買小食時瓥蔔J又用真空膠袋裝住,覺得唔算真係好環保。

更多港聞
劉國勳邀楊潤雄齊睇《非同凡響》
【明報專訊】港產片《非同凡響》講述有特殊教育需要翵鉞ㄐA取材自香海正覺蓮社佛教普光學校,以佢?早年演出嚜R台劇為藍本,戲中鴾p主角就係該校... 詳情
林鄭起飛前撐童軍
【明報專訊】特首林鄭月娥(前右)噚日啟程往上海出席首屆中國國際進口博覽會開幕,離港前就出席2018年香港童軍大會操,致辭時話自己作為童軍總領... 詳情
特寫:自費熬長途巴捱麵包 中大生赴12國做義工
【明報專訊】4個半月,李天心去了12個國家做義工。預算有限,她便坐長途巴士往來不同地區,餓了以麵包充飢。其中一次在雲南一個偏遠村莊教小朋友音... 詳情
未碰飛機先「集體受罰」 航青團員磨出責任志向
【明報專訊】一人做錯,全隊受罰,有些人會覺得無辜,亦有些人學會更加負責任,免得成為別人的負累。許維健、謝禮匡及朱愷穎3名年輕人,因喜歡飛機或... 詳情
沙特異見記者  領事館內遇害
【明報專訊】沙特阿拉伯記者卡舒吉(Jamal Khashoggi)2018年10月2日進入沙特駐土耳其領事館後失蹤,沙特同月20日承認卡舒吉... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250