阿人造勢 阿文踩場打爛塊板

[2018.11.05] 發表
噚日公民黨為工黨李卓人(右三)造勢期間,曾麗文(紅衫)踩場,仲?壞鬙N表人哥選舉號碼「3號」齔o泡膠板。

【明報專訊】距離九龍西補選仲有三星期,噚日工黨李卓人同公民黨鰬孚造勢,但遇上另一候選人踩場。話說公民黨黨魁楊岳橋(AY)呼籲支持李卓人後,曾麗文突然走出薄AAY笑笑口問佢「你都支持李卓人?」李卓人想將佢候選號碼「3號」齔o泡膠板放鶼融R文前面,點知曾麗文接過並整爛,仲大嗌「你呃人,呢個黨出賣美孚人」。在場街坊向佢喝倒彩後,曾麗文就報警並離開。

曾麗文同Emily講當時希望過去派傳單,「話畀佢]聽我存在,唔好再呃人」,但公民黨成員反而話佢支持李卓人,令佢覺得「塊板真係好討厭」、「打爛塊板係好自然翵ヾv。曾麗文話其後畀在場市民圍,其間畀街坊手上傳單翵尹磻魽A有見義勇為鴷咱虧媊傘\報警。

人哥話,估唔到曾麗文會毀壞塊板,譴責一切選舉暴力,佢認為有唔同意見應透過政策討論搞清楚,唔係用咁鴾隤k引起注意。

稱畀傳單刮到 報警後離開

另一候選人、食衛局前政治助理陳凱欣,噚日先後去元州h、黃埔等拉票,獲唔少建制派站台。其他候選人仲有馮檢基同伍Y希。

更多港聞
籌備一年 許智?養「菠蘿包」
【明報專訊】民主黨立法會議員許智葖峊瓛K鷛s成員,唔係佢再做爸爸,係佢8月時鷊R護動物協會領養驉u港短」品種嚙艄J「菠蘿包」。阿艀PEmil... 詳情
講明唔抱 譚文豪同仔女初戰跑步賽
【明報專訊】為人父母周末少不免要煩惱同仔女去邊好,公民黨立法會議員譚文豪(Jeremy)噚日就同老婆、一對仔女入迪士尼樂園參加3公里跑步賽。... 詳情
劉國勳邀楊潤雄齊睇《非同凡響》
【明報專訊】港產片《非同凡響》講述有特殊教育需要翵鉞ㄐA取材自香海正覺蓮社佛教普光學校,以佢?早年演出嚜R台劇為藍本,戲中鴾p主角就係該校... 詳情
林鄭起飛前撐童軍
【明報專訊】特首林鄭月娥(前右)噚日啟程往上海出席首屆中國國際進口博覽會開幕,離港前就出席2018年香港童軍大會操,致辭時話自己作為童軍總領... 詳情
特寫:自費熬長途巴捱麵包 中大生赴12國做義工
【明報專訊】4個半月,李天心去了12個國家做義工。預算有限,她便坐長途巴士往來不同地區,餓了以麵包充飢。其中一次在雲南一個偏遠村莊教小朋友音... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2018 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250