鍾國斌重申 自由黨唔係壞孩子

[2019.01.08] 發表

【明報專訊】自由黨過去被視為「建制派壞孩子」,不時同政府唱反調,但黨魁鍾國斌(Felix)之前有話過,自由黨唔係「壞孩子」,佢噚日鷅竷x節目《議會內外》再次重申:「壞孩子係出面封我],我]話畀你知,我]根本唔係。」節目主席劉慧卿就笑住問佢,係咪放棄鷒蚅珘a譽主席田北俊?Felix就強調田大少成日麜\]身邊,大家一齊開會食飯,大少除夕田大少搞Party自由黨都有一齊去,反問卿姐「你都鬘薔D黨退出(非領導層及議員),有冇人放棄你?」

卿姐噚日邀請Felix上佢主持儭`目《議會內外》,講到商界最關心鴾互貿易戰,Felix就話佢聽聞特首林鄭月娥短期內應該會訪美,主要係出席商界、文化活動,但佢認為現時美國總統特朗普政府都亂七八糟,就算林太訪美,都未必見到高層次鴭x員,所以認為M家唔係適當時候,認為如果中美達成鱁禰豪鬎釵A去會更適合。

田大少成日麜\]身邊

Felix早前本來動議討論《基本法》23條立法,但其後撤回議案,佢話原因係廢事畀外國藉口利用23條攻擊香港,又話之前同美國領事傾偈,對方都唔認同美中經濟與安全審查委員會報告所指、鰣x民科技重新檢視香港作為獨立關稅區麉媊部A話會向番美國反映咁話。

更多港聞
劉國勳兩師弟當選村長
【明報專訊】剛過去麍P期日舉行龠m郊代表選舉,結果已塵埃落定,本身係北區區議員鴷虧媮p立法會議員劉國勳,亦非常關心今次選舉,前晚就鐪ace... 詳情
掛u私小設學費減免 學校指不足一成申請
【明報專訊】全港有9間收學費的私立小學,與不收學費的資助中學有「直屬」掛u,包括香港培正小學、民生書院小學等;中學總學額約六成,會預留予直屬... 詳情
【明報專訊】審計署去年11月發表的報告顯示分別只有24%受訪小學和8%中學使用電子教科書。香港教育城行政總監鄭弼亮認為,電子書只是配合電子學... 詳情
港大環島單車活動籌10萬善款
【明報專訊】香港大學住宿舍堂李國賢堂1月5日晚舉行通宵單車賽「國賢慈善環島單車2019」,逾400參與者包括港大師生校友及公眾人士由港大出發... 詳情
生涯規劃﹕「公開」U Life
【明報專訊】香港公開大學由兩座校園組成,分別是「正校園」(Main Campus,簡稱MC)及「賽馬會校園」(Jockey Club Cam... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2019 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250