【Emily】「搣柴」失勳章 劉夢熊:於我如浮雲

[2020.04.04] 發表

【明報專訊】政府噚日刊憲,公布將前全國政協委員劉夢熊由特區授勳及嘉獎名單中剔除,意味佢2010年所獲頒嚜伂粟藇P章被褫奪。不過,劉夢熊似乎睇得好開,佢只係鐪acebook表示「名可名,非常名。荷蘭水蓋(勳章俗稱)於我如浮雲,好在歷史是由人民寫的!」佢又強調「公道自在人心」。

翻查資料,劉夢熊2010年被形容為鰜P進香港社會同經濟發展方面貢獻良多,所以獲頒授銅紫荊星章。不過,佢其後因為去信時任特首梁振英、廉政專員白韞六,要求中止廉署對佢鰝F方明珠涉嫌串謀詐騙案調查,2016年被裁定妨礙司法公正罪成,判囚18個月,上訴亦被終院駁回。

政府總部禮賓處就有提到褫奪勳銜嚝魖謘A如獲授勳鴾H被定罪而入獄一年或以上,唔理係咪獲得緩刑,政府都會考慮係咪要褫奪佢嚝掩峞A由禮賓處長啟動機制、處理個案,並必須由特首親自批准。

更多港聞

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2020 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250