【Emily】新民黨孖媽帶子女送暖酒吧雀館 囡囡送畫有黃色 Eunice:咩色都要識

[2021.04.12] 發表
新民黨陳家珮(後左二)、容海恩(後右)噚日帶埋小朋友出席活動,由小朋友畫畫向酒吧、卡拉OK同麻將館等停業業界送暖,Eunice笑言小朋友一畫完畫就去鱆排x鵡,又話活動多小朋友參與,都會維持4人一組。(曾憲宗攝)

【明報專訊】酒吧、卡拉OK同麻將館仍復業無期,業界噚日組織「邊學,邊行,邊走」活動,主題係「抗疫疲勞,以畫送暖」,搵鷛s民黨容海恩(Eunice)、陳家珮帶埋仔囡畫畫向業界送暖,但就畀網民質疑兩個媽媽點解要帶子女去支持酒吧同麻將館。Eunice向Emily解釋,活動係希望畀到關懷呢班業界人士及其家人,今次有不同小朋友參與,「正正想用小朋友齔e(送暖),佢]冇任何政治考慮」,只想將關懷送畀有需要黈a庭。

Eunice提到,酒吧、卡拉OK要停業,其實員工成個家庭都需要關顧,希望活動可以關懷佢],希望起碼有復業時間表。

容海恩曾經鶶X問講過,話囡囡「千祈唔好識黃色就得喇」。有眼利網民就發現,Eunice囡囡噚日畫畫有黃色,Eunice笑言都係百花齊放,「最緊要咩色都要識,都係均衡發展」,又話之前講法都係希望強調唔能夠將任何炩D諸暴力。

業界:又不是八十年代 酒吧唱K非形象負面

香港持牌酒吧會所聯會創會會長梁立仁就話,小朋友都可去唱K,M家都唔係1970、80年代思維,一提酒吧、唱K就形象負面,仲話好多家長會帶小朋友唱K。梁話「希望政府似湊小朋友咁,以邊學、邊行、邊走態度,帶我]業界走出困境」,話邀請小朋友都係想溫情鼓勵業界員工,盼大家唔好灰心。新聞稿又形容,政府鬺頇抴褻﹛u猶如我們的父母」,帶港人鬺頇抶穭W經歷波折,但幾個業界仍強制停業,「政府是否已遺棄及遺忘了這幾個兒女」。

更多港聞
【Emily】鐵路博物館百年車卡  驚現分體式冷氣機
【明報專訊】有100年歷史鴾E鐵313號蒸汽火車車卡,去年經政府修復後運送至鐵路博物館,博物館早前回復正常開放,但有市民參觀313號車卡後發... 詳情
【明報專訊】人大修改《基本法》附件一、二後,選委會界別佔立法會40席,外界關注建制派議員會否轉跑道、改循選委會界別參選。新民黨主席葉劉淑儀接... 詳情
【Emily】皇都外牆海報  港片經典角色「滿座」
【明報專訊】獲評為一級歷史建築、有68年歷史鴷_角皇都戲院,新世界舊年10月投得業權後,本月1號起舉辦《尋找你我他的皇都》歷史導賞活動,為期... 詳情
【明報專訊】行會成員、資深大律師湯家驊(Ronny)噚日鐪acebook自爆,10幾年前曾畀人認錯做公民黨主席梁家傑。話說當年Ronny同... 詳情
朝早行山晏晝返學 中五生:上課更專注
【明報專訊】學校維持半天面授課,有學生用另外半天時間溫習、休息,兩名中五生則因疫情之下長期被困在家,體能每G愈下,決定逢一、三、五早上行山,... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2021 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-5377 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250