【Emily】反駁民主派 葉劉:你讀民主書多定我多?

[2021.04.12] 發表

【明報專訊】人大修改《基本法》附件一、二後,選委會界別佔立法會40席,外界關注建制派議員會否轉跑道、改循選委會界別參選。新民黨主席葉劉淑儀接受NowTV專訪時話,已享受過民意授權滿足感,「入到議會,冇人記得你幾多票,正如你幾多年前考第一係冇人理,你大個出去做洁A冇人理你考第幾,最緊要係做洃妨麊穛{」。至於會唔會轉跑道去選委會界別,佢就話等新民黨決定,但唔認為直選「含金量」較高。

稱直選含金量非較高

對於民主派質疑新選舉制度收窄佢]參選空間,葉太反問「佢]就民主派,我]就唔民主?」佢話大家同樣都參選,「你讀民主書多定我多?相信我一定多過好多人,點可以話冇佢]就冇民主派?」翻查資料,美國知名民主政治學者戴雅門曾經係葉太碩士論文導師。葉太強調,一瓥ㄜ蠷嶀艄薔D派日後絕[議會,佢話如果要講反對政府、監察政府,「睇嬼簞陲T鬧政府幾甘?可能(日後)變本加厲,證明自己唔係橡皮圖章嘛」。

被問到日後如參選特首,選委會5界別要各取15個提名,葉太認為合理,「絕對唔能夠只靠工商界支持,就唔理社工界」,至於會否參選,佢話言之尚早,現時唔得閒考慮。

更多港聞
【Emily】皇都外牆海報  港片經典角色「滿座」
【明報專訊】獲評為一級歷史建築、有68年歷史鴷_角皇都戲院,新世界舊年10月投得業權後,本月1號起舉辦《尋找你我他的皇都》歷史導賞活動,為期... 詳情
【明報專訊】行會成員、資深大律師湯家驊(Ronny)噚日鐪acebook自爆,10幾年前曾畀人認錯做公民黨主席梁家傑。話說當年Ronny同... 詳情
朝早行山晏晝返學 中五生:上課更專注
【明報專訊】學校維持半天面授課,有學生用另外半天時間溫習、休息,兩名中五生則因疫情之下長期被困在家,體能每G愈下,決定逢一、三、五早上行山,... 詳情
【明報專訊】本周四(15日)為「全民國家安全教育日」,教育局長楊潤雄在網上撰文,稱2019年6月發生「修例風波」以來,「持續一年的社會動亂令... 詳情
【明報專訊】高中通識科將重整為「公民與社會發展科」,教協副會長、通識科教師田方澤昨在一個電視節目稱,新科較多講國家正面的事,關注學生能否全面... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2021 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-5377 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250