司局長齊講運動 軟銷青年

[2015.01.05] 發表
曾俊華鷅藾x論兩代人鴭笑痋A話之前做開球禮嘉賓,見到?家年輕人打棒球裝備齊全,令佢好懷念少年時代將「一個波切開兩次玩」、窮苦鼢帣y歲月。(政府新聞處)

【明報專訊】第二階段政改諮詢最快今個星期展開,兩個局長同一個司長噚日繼續做「鍵盤戰士」,不約而同以運動做比喻,寫網誌向市民特別係青少年大打「溫情牌」。

財爺曾俊華鷅藾x上感觸咁話自己之前做開球禮嘉賓,好懷念少年時代鰬國窮苦鼢帣y歲月。佢話對比?家年輕人棒球裝備齊全,「和我當年鰤邪藽銗帢膚漺狴散y,還要將一個波切開兩次玩」,不可同日而語,又話去比較「誰更幸福」呢個問題唔會有答案,只係期望年輕人好好打下去,唔好半途而廢。

民政事務局長曾德成就鷅穭W專欄話本港將會組團參加今年10月鼤臚@屆全國青年運動會,大讚年輕運動員對體壇貢獻,「開拓了光明麉e路」,唔知係咪想挽回佔領運動政府冇鵀~輕人支持度呢?勞工及福利局長張建宗嚘藾x同樣講運動——用足球賽比喻今屆政府剛完成一半任期,「賽完上半場」;又自誇勞福局一開波就按梁振英麍I政方針,鬖U範疇上全力以赴,今年邁向球賽鴾U半場會繼續推出惠民措施,借機同議員講希望佢]唔好再「拉布」,等市民可以快屭惠。

發展局長陳茂波就無湊熱鬧講運動,但鷅藾x度都係講年輕人,佢用「獅子山下」為題,提到不少年輕人參與佔領運動過程中,家人同朋友之間或因為政見不同而關係緊張,希望大家唔好忘記舊有「同舟共濟、拋棄區分、共對困難、攜手踏平崎嶇」儱鄐l山精神,一同放開彼此心中矛盾實現理想咁話喎。

更多港聞
塱原收成節  市民落田掘馬蹄慈菇
【明報專訊】長春社及香港觀鳥會近年採用傳統方式耕種,將絕[香港多年儮A產品慈菇、馬蹄同水稻等引入新界北塱原,仲可以做到人鳥並存。噚日舉行鼤... 詳情
【明報專訊】唔少泛民政黨擔心,佔領運動之後會失去年輕人支持,不過學民思潮就應該唔使驚,學民思潮發言人黎汶洛噚日同Emily講,鬖領後多2... 詳情
校長妙法勉學生上進
【明報專訊】校長不一定都是高高在上,李陞小學校長崔家祥上任一年多,很快就與學生打成一片,不時有學生走到校長室畫畫、唱歌,一展所長;崔校長為肯... 詳情
職場初體驗  學生嘗理髮師滋味
【明報專訊】教育局的商校合作計劃讓學生透過參觀、講座和工作坊等體驗不同職業的生涯,本年活動包括了解工程、航空、報館、珠寶公司等運作和行業前景... 詳情
時事通識教材
【明報專訊】(請看附圖) 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250