林輝群組「被偷」兩個鐘內奪回

[2015.07.20] 發表

【明報專訊】網絡世界,大家一樣要小心「財物」安全!早年社運中人、現多撰寫旅遊文章麊L輝,噚日鐪acebook貼文話,佢分享旅遊資訊髽acebook群組「一個人去旅行」,因為工作忙暫時停用fb帳號,但上星期開番帳號發覺自己已經唔係群組管理員。原來停用帳號儭隉A管理員身分就會被取消,群組成員可以「先到先得」搶做管理員。

林輝於是要求做鷚瑊z員鼢X個網友將佢加為管理員,結果自己被踢鬙X群組。林輝鴾撜僎K出薑@兩個鐘,新管理員就退出群組,其他成員又按「先到先得」幫佢搶番個管理員位。

被指「偷」群組儱s管理員Jeff Cheung向Emily澄清,話係林輝自己退出群組在先,佢先接受fb邀請去做管理員,唔係偷。Jeff又話林輝管理不善,同埋話走就走有齯ㄜt責任,相信自己可以管理得更好,所以先唔想加佢做管理員。

更多港聞
6校激辯世局 展外交知識
【明報專訊】第九屆香港盃外交知識競賽總決賽於7月11日在聖言中學舉行,以「紀念二戰勝利 珍視世界和平」為主題,參賽隊伍包括保良局董玉娣... 詳情
第九屆香港盃外交知識競賽總決賽得獎名單
【明報專訊】**蟬聯金獎 保良局董玉娣中學 再次奪金的保良局董玉娣中學團隊表示,他們在質詢環節代表聯合國,難度在於設定立場,要保... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2015 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Toronto Chinese Newspaper

1355 Huntingwood Drive, Scarborough, Ontario, Canada M1S 3J1 | Tel.: (416) 321-0088 | Fax: (416) 321-9663 | Advertising Hotline Tel: (416) 673-8250