明報新聞網海外版-明報加西版(溫哥華) - Ming Pao Canada Vancouver Chinese Newspaper
[ 前往新版面 ]
 
 
其他新聞
不吐不快 非為呃like 陳健波開fb專頁
城大紅隧口賣獸醫課程廣告
李國章:政協應多向港人解釋國策 稱中央熟悉香港矛盾
賄選指控裁不成立 朱科連任港大校委
48校長聯署 轟提名梁游選教育委會
[顯示全部題目]

[昔日明報]

 
港聞
 立會「被圍」 新丁陳沛然搵唔到入口

【明報專訊】立法會宣誓風波搞到議事堂一片混亂,場外集會又人頭湧湧,一直保持中立兼講規矩屩敺ヲ犮萿k會新丁陳沛然(Pierre)就隔岸觀火,不時鐪acebook update立法會內外黿↙G,唔知係咪人生路不熟,佢話10點鶧}「整個建築物被圍堵,找不到入口」。

青年新政議員梁頌恆同游蕙禎噚日唔理主席照入議事廳,同時間有大批人鬘萿k會外參加反辱華集會。新丁Pierre鐪acebook話,噚日8點幾送生日鴾T女上學,然後10點想返立法會,「但是整個建築物被圍堵,找不到入口」。

Emily估佢最終係入到立法會鵅A事關佢寫Post時,貼鰼i高位相,顯示立法會外人山人海,之後又不時報道重點時刻,話11點「破例第一次有記者進入議事廳」,然後11點31分,就係主席宣布休會。睇購\噚日可以提早返屋企,唔知有無同阿女慶祝生日呢?

 
 
今日相關新聞
立會「被圍」 新丁陳沛然搵唔到入口
[顯示全部題目]



引用明報

引用明報(加拿大)內容收費準則:(包括:報章,各類附刊,數碼及任何名下之內容)

文字:每100字(含標點符號) 30元
特別內容如獨家新聞,名家約稿等另按情況收費

圖片:每張50元
獨家,合成圖片,圖樣設計另議。

凡未於收費表列明之項目而屬明報(加拿大)內容者,引用者請先行查詢收費。

舉報剽竊內容獎勵辦法:

凡舉報可能剽竊明報(加拿大)內容者,若有關舉報能成功令明報(加拿大)追討有關費用,在扣除追討費用後,舉報者可獲有關金額的15%作為酬勞。

 
廣告 advertisement
 
 
廣告 advertisement
 
 
 
 
 
主頁 ,  聘請 , 招租 ,
商業招租  ,  出讓  ,  補習  , 
招生  ,  各類服務  ,  其他