6000元究竟未咿w未捐? CY﹕朋友提醒我捐

[2017.01.20] 發表
特首梁振英話自己6000元「仲鰨w房」,但就被揭當年講過會捐鰽尿,佢噚日出席電台聯播節目,就話有朋友傳短訊提佢捐鷟,仲話咁就「說明(筆錢)唔應該畀我,唔應該入落我袋」。圖為佢出席立法會答問大會。(蘇智鑫攝)

【明報專訊】特首梁振英(CY)前日騿m施政報告》記者會重提2011年政府派錢,話自己6000元「仲鰨w房」,但就被翻查到佢當年講過會捐鰽尿。噚日CY出席電台聯播節目,再被主持人追問6000元鴷h向,佢就答「噚日都有朋友傳顩ext message(短訊)畀我話『你真係捐鷟喎』」,又強調咁樣係「說明(筆錢)唔應該畀我,唔應該入落我袋」。

CY前日發表任內最後一份施政報告後,被人批評佢無推行全民退休保障。佢鰤O者會重提當年派錢,「我黤尿到今日都仲未哄A仲鰨w房」,話資源應該分配畀有需要鴾H。但翻查當年報道,時任行會召集人韔Y鬗蓿}活動表明,會將6000蚊捐畀「寸心行動基金」,協助受沙漠化影響鴾漲a人。

咁究竟有捐定無捐?CY噚日無正面答到,只係講有朋友提醒佢已經捐鰽尿。政務司長張建宗噚日同一眾局長出席記者會時,都被記者問及當年點使6000蚊,張建宗就話呢個問題涉及私隱,相信在座咁多位司局長都唔會答咁話。

更多港聞
收風話曾俊華唔選? 羅健熙被網民鬧「山草藥」
【明報專訊】曾俊華噚日下晝3時半開記者會公布參選特首,但中午12時半左右,民主黨副主席羅健熙鐪acebook出post放流料,話「um..... 詳情
【明報專訊】前日公布鵅m施政報告》提出拆鷝W仔運動場變會展,有立法會議員質疑,由做開會展龠T易發展局負責可行性研究有利益衝突。噚日民政事務局... 詳情
中聯辦酒會 郭家麒帶紙牌抗議
【明報專訊】中聯辦噚日鷊|展舉行新春酒會,民主派都有代表出席,包括公民黨立法會議員郭家麒同黨魁楊岳橋、民主黨立法會議員涂謹申和黨員單仲偕,以... 詳情
明報校記20年  逾300新丁開學了
【明報專訊】1997年創辦鵅u明報校園記者計劃」踏入20年喇!300多名新一屆校記噚日就齊集龍堡國際酒店,出席開學禮。今年計劃以「求知求真迎... 詳情
【明報專訊】互聯網成為生活的一部分,也成為罪案現場。本港科技罪案由2011年的2000多宗升至2015年的近7000宗。有高級督察及社工表示... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992