草委廉希聖:基本法「一字千金」

[2017.11.18] 發表

【明報專訊】前基本法起草委員、中國政法大學法學院教授廉希聖噚日出席一個《基本法》研討會,分享當年起草基本法屪曮蛂C佢話其中一個難度係「一國兩制」係新事物,國際上無同類法律可以參考,就好似國家已故領導人鄧小平所講係「摸茈衈Y過海」。佢話,香港同內地委員認識麊k律制度、文化背景唔同、語言不通,坦言開第一次會「他們的說話我都聽不懂」。

廉舉髐@個文化差異翵狺l,佢話起草之初未需要有具體條文,淨係處理大綱、結構,例如要寫低有一部分要處理香港居民權利,都有兩個香港委員反對,原因係「格式太土氣」,同香港用開黈璁#囍P。佢強調,現有黻禰貌k係中央、香港和英國3方都接受,中央投入大量人力財力起草基本法,笑言班委員當年開會,每日食飯唔止四R一湯,而係有咩好食就食,邊度風景好就去開會。佢又話,港澳辦當年話起草基本法冇財政預算,「花多少就是多少」,仲話「一字千金」。

更多港聞
266歲「花甲隊」戰毅行者
【明報專訊】一年一度鵅u樂施毅行者」噚日鬖靚^北潭涌舉行,呢個全港最大型嚜楊珀w款活動,已經係第36年舉行,今年一共有1300隊、大約520... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992