• 2018.01.13
    星期六

兌現成立法政匯思承諾 任建峰卸任召集人

[2018.01.13] 發表

【明報專訊】「法政匯思」成員任建峰(圖)噚晚正式卸任召集人同埋核心小組成員屩噱峞A淡出組織,將時間畀番家人。任建峰話3年前成立「法政匯思」,已經講明只做3年,當時好多人都唔信佢,事實證明佢係會兌現承諾。

任建峰2014年成功向律師會前會長林新強發起不信任動議,將林新強拉下台,一舉成名。之後佢聯同比較年輕麊k律界人士組成議政團體「法政匯思」。

繼續做會員 寫法律親子文章

「法政匯思」噚晚舉行周年大會,任建峰卸任召集人。佢話因為2014年律師會麚鶦S別會員大會,成功向林新強提出不信任動議,令佢感受到一份責任,於是開始參與公共事務,「當我做了要做的事,我就不應繼續逗留」。

佢話仍然會騿u法政匯思」做普通成員,參加每月聚會,日後會繼續就法律、政治,同埋較軟性議題如親子、飲食等寫評論文章。

更多港聞
送雞迎狗 靈犬郵票月底開售
【明報專訊】仲有一個多月就係農曆新年喇,為鱁e雞迎狗,香港郵政鬗筏茪27號(周六),會鬖U郵政局推出一套4枚黚S別郵票同紀念品,同市民預早... 詳情
話絕對唔會宣傳自己 馮檢基明旅巴接送街坊投票
【明報專訊】民主派初選聽日舉行,但坊間反應冷淡,各個泛民參選人都各出其謀,希望可以令支持者參與投票。九西初選參選人、民協龠壁阭繯N為市民提供... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992