• 2018.01.18
    星期四

葉劉冀周庭唔好被DQ

[2018.01.18] 發表
新民黨主席葉劉淑儀都好緊張香港眾志周庭能否參選,仲抱拳請求選舉主任唔好DQ周庭。(何曉勤攝)

【明報專訊】立法會3.11補選提名期展開,新民黨南區區議員陳家珮率先報名,香港眾志周庭今日亦報名參選,不過由於眾志提倡自決,泛民都擔心周庭會過唔到「確認書」一關而被DQ,唔可以參選。新民黨主席葉劉淑儀都話,好希望周庭唔好被DQ。

憂惹泛民支持者反彈

葉太話,周庭單張都「去獨」,佢表明好擔心一旦周庭被DQ,會激起泛民支持者反彈,更加影響選情。對於近日傳出南區區議員區諾軒或會係plan B,必要時頂上參選,葉太就話選舉由兩女對決好睇好多,如果兩個南區區議員對撼,恐怕選舉只會聚焦南區事務。

陳家珮英語麻麻

「服務街坊用翡翠台」

陳家珮參選當日有用英語回應訪問,但似乎鬘~國讀書懮\,英文就非常一般。Emily問葉太會唔會幫佢特訓,葉太就話陳家珮英文唔好係正常,因為服務街坊都係「翡翠台」,基本上都用廣東話,英文唔用自然會退步。至於辯論技巧,葉太透露已請人幫陳家珮特訓。

Emily發現,陳家珮近日都一身紅噹噹咁出場,葉太話呢個顏色係佢幫對方揀,自己亦借欓鶡滮j衣畀對方。至於陳家珮報名當日著麍鶡熅啈蝖A係葉太親自同佢一齊去買鵅C

提提大家,已正式宣布或公開表示有意參選立法會港島區補選鵅A仲有「維園阿哥」任亮憲。

更多港聞
狗年八達通 下周三起有售
【明報專訊】仲有唔夠一個月就係農曆新年狗年,八達通公司推出「狗年暢旺珍藏版八達通」,以歲次生肖為題材麍藕礙岸K達通,限量發行2000套,下星... 詳情
【明報專訊】阿里巴巴集團主席馬雲上個星期鰣輕銈商聯合會成立儀式時講過,話要「加大對香港鴽賳瞗A加大在港黻捋P感」,噚日就即刻見到佢有所行動... 詳情
雙非童續升中 區內英中額吃緊 自行收生 北區鄧顯8爭1
【明報專訊】2018年9月入學的中一自行分配學位申請昨日截止,雙非學童陸續升讀中一,有校長指北區英中學額沒按比例提升,出現較多競爭。位於北區... 詳情
畫板影子作畫布 反思自閉者「背後」
【明報專訊】念念有辭重複同一句說話、穿鞋為求綁出完美蝴蝶結而不願出門——這些看似難以理解、甚至「怪異」的行為,卻是自閉症患者的日常。「自轉星... 詳情
【明報專訊】香港中文大學有學生在校內成立「香港獨立研究學會」,校方上周六(13日)回應傳媒查詢時稱,香港是中華人民共和國不可分離的部分,希望... 詳情

明報網站 · 版權所有 · 不得轉載
Copyright © 2016 mingpaocanada.com All rights reserved.
Ming Pao Daily News A wholly owned subsidiary of Ming Pao Enterprise Corporation Ltd.
Vancouver Chinese Newspaper

5368 Parkwood Place, Richmond B.C. V6V 2N1 | Tel.: (604) 231-8998 | Fax: (604) 231-9881/9884 | Advertising Hotline Tel.: (604) 231-8992